Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти
Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти

Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти

З 30 червня 2020 року в МОН запрацював консультаційний центр, послугами якого можуть користуватись цьогорічні вступники. За перші три тижні його роботи надано понад 1 400 телефонних консультацій та опрацьовано більш ніж 500 електронних звернень. Крім того, цього року за підтримки Урядового контактного центру на сайті МОН запрацював чат-бот, поки він користується найбільшою популярністю – з його допомогою надано 3 216 консультацій.

“Застосування різних каналів комунікації, які дозволяють максимально охопити аудиторію вступників і оперативно відповісти на всі їхні запитання, а також поширити важливу інформацію, дає нам впевненість, що вступ пройде злагоджено та максимально прозоро. Не пізніше 24 липня в усіх вишах має розпочатись реєстрація на вступні іспити та творчі конкурси на базі повної загальної середньої освіти. А основний етап вступної кампанії стартуватиме 1 серпня з реєстрації електронних кабінетів. Упродовж усього періоду вступної кампанії МОН буде широко висвітлювати всі її етапи та надавати всіляку підтримку вступникам”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет. 
Відповіді на найпоширеніші запитання, які МОН традиційно отримує під час вступної кампанії, розміщено також на сайті Міністерства у розділі Вступ 2020
 
. Цей розділ постійно оновлюється – у ньому можна знайти новини, інфографіку та відеороз’яснення з найбільш актуальних питань.
 
Для вступників із тимчасово окупованих територій, завдяки об’єднанню ресурсів МОН, Урядового контактного центру та Фонду “Відкрита політика”, з 12 лютого 2020 року працює окрема гаряча лінія 0800 504 425. Загалом потенційним вступникам із ТОТ надано більш як 3 500 консультацій.
Профільна група “Вступ 2020” у Фейсбуці, яку створило МОН, і в яку також можна написати свої запитання, зараз налічує майже 15 тис. учасників.
Нагадаємо, з 30 червня працюють консультативні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно. Вступники, їхні батьки, члени приймальних комісій зможуть отримати відповіді щодо проведення вступної кампанії 2020, зокрема, реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, сертифікатів ЗНО, надання пільг тощо. 
 
Переглядів: 526
Дата публікації: 14:14 22.07.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
В зв’язку з ремонтними роботами 10.08.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії   30.07.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 10.08.2021 та 12.08.2021 р. з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу е   30.07.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    30.07.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   30.07.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з обслуговування житлових будинків 26.07.2021року   30.07.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 27 липня 2021 року   28.07.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 27 липня 2021 року   28.07.2021
Проєкт рішення "Про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення - квартального ком   28.07.2021
Проєкт рішення "Про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення - квартального ком   28.07.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водопостачання по вул. Слобожансь   28.07.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>