Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти
Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти

Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти

З 30 червня 2020 року в МОН запрацював консультаційний центр, послугами якого можуть користуватись цьогорічні вступники. За перші три тижні його роботи надано понад 1 400 телефонних консультацій та опрацьовано більш ніж 500 електронних звернень. Крім того, цього року за підтримки Урядового контактного центру на сайті МОН запрацював чат-бот, поки він користується найбільшою популярністю – з його допомогою надано 3 216 консультацій.

“Застосування різних каналів комунікації, які дозволяють максимально охопити аудиторію вступників і оперативно відповісти на всі їхні запитання, а також поширити важливу інформацію, дає нам впевненість, що вступ пройде злагоджено та максимально прозоро. Не пізніше 24 липня в усіх вишах має розпочатись реєстрація на вступні іспити та творчі конкурси на базі повної загальної середньої освіти. А основний етап вступної кампанії стартуватиме 1 серпня з реєстрації електронних кабінетів. Упродовж усього періоду вступної кампанії МОН буде широко висвітлювати всі її етапи та надавати всіляку підтримку вступникам”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет. 
Відповіді на найпоширеніші запитання, які МОН традиційно отримує під час вступної кампанії, розміщено також на сайті Міністерства у розділі Вступ 2020
 
. Цей розділ постійно оновлюється – у ньому можна знайти новини, інфографіку та відеороз’яснення з найбільш актуальних питань.
 
Для вступників із тимчасово окупованих територій, завдяки об’єднанню ресурсів МОН, Урядового контактного центру та Фонду “Відкрита політика”, з 12 лютого 2020 року працює окрема гаряча лінія 0800 504 425. Загалом потенційним вступникам із ТОТ надано більш як 3 500 консультацій.
Профільна група “Вступ 2020” у Фейсбуці, яку створило МОН, і в яку також можна написати свої запитання, зараз налічує майже 15 тис. учасників.
Нагадаємо, з 30 червня працюють консультативні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно. Вступники, їхні батьки, члени приймальних комісій зможуть отримати відповіді щодо проведення вступної кампанії 2020, зокрема, реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, сертифікатів ЗНО, надання пільг тощо. 
 
Переглядів: 458
Дата публікації: 14:14 22.07.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Розпорядження № 25 "Про скликання IV сесії Люботинської міської ради VIІI скликання" від 21.01.2021    22.01.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про зат   22.01.2021
Виконавчий комітет Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посад   22.01.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Ушакова, 8 22.01.2021 р. з 11.30 до 17.00 (орієнто   22.01.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків   22.01.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   22.01.2021
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Каманіна 22.01.2021 року з 09.00 до 17.00 години (ор   22.01.2021
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 15.01.2021 р.   21.01.2021
Про встановлення на платні послуги по КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Люботинської    21.01.2021
Рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради №8 від 15.01.2021 р.   21.01.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>