Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти
Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти

Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти

З 30 червня 2020 року в МОН запрацював консультаційний центр, послугами якого можуть користуватись цьогорічні вступники. За перші три тижні його роботи надано понад 1 400 телефонних консультацій та опрацьовано більш ніж 500 електронних звернень. Крім того, цього року за підтримки Урядового контактного центру на сайті МОН запрацював чат-бот, поки він користується найбільшою популярністю – з його допомогою надано 3 216 консультацій.

“Застосування різних каналів комунікації, які дозволяють максимально охопити аудиторію вступників і оперативно відповісти на всі їхні запитання, а також поширити важливу інформацію, дає нам впевненість, що вступ пройде злагоджено та максимально прозоро. Не пізніше 24 липня в усіх вишах має розпочатись реєстрація на вступні іспити та творчі конкурси на базі повної загальної середньої освіти. А основний етап вступної кампанії стартуватиме 1 серпня з реєстрації електронних кабінетів. Упродовж усього періоду вступної кампанії МОН буде широко висвітлювати всі її етапи та надавати всіляку підтримку вступникам”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет. 
Відповіді на найпоширеніші запитання, які МОН традиційно отримує під час вступної кампанії, розміщено також на сайті Міністерства у розділі Вступ 2020
 
. Цей розділ постійно оновлюється – у ньому можна знайти новини, інфографіку та відеороз’яснення з найбільш актуальних питань.
 
Для вступників із тимчасово окупованих територій, завдяки об’єднанню ресурсів МОН, Урядового контактного центру та Фонду “Відкрита політика”, з 12 лютого 2020 року працює окрема гаряча лінія 0800 504 425. Загалом потенційним вступникам із ТОТ надано більш як 3 500 консультацій.
Профільна група “Вступ 2020” у Фейсбуці, яку створило МОН, і в яку також можна написати свої запитання, зараз налічує майже 15 тис. учасників.
Нагадаємо, з 30 червня працюють консультативні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно. Вступники, їхні батьки, члени приймальних комісій зможуть отримати відповіді щодо проведення вступної кампанії 2020, зокрема, реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, сертифікатів ЗНО, надання пільг тощо. 
 
Переглядів: 831
Дата публікації: 14:14 22.07.2020
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про передачу з балансу Виконавчого комітету Люботинської міської ради FPV дронів на    24.04.2024
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>