Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти
Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти

Майже 5 000 громадян вже скористались можливістю отримати консультації МОН щодо вступу до закладів вищої освіти

З 30 червня 2020 року в МОН запрацював консультаційний центр, послугами якого можуть користуватись цьогорічні вступники. За перші три тижні його роботи надано понад 1 400 телефонних консультацій та опрацьовано більш ніж 500 електронних звернень. Крім того, цього року за підтримки Урядового контактного центру на сайті МОН запрацював чат-бот, поки він користується найбільшою популярністю – з його допомогою надано 3 216 консультацій.

“Застосування різних каналів комунікації, які дозволяють максимально охопити аудиторію вступників і оперативно відповісти на всі їхні запитання, а також поширити важливу інформацію, дає нам впевненість, що вступ пройде злагоджено та максимально прозоро. Не пізніше 24 липня в усіх вишах має розпочатись реєстрація на вступні іспити та творчі конкурси на базі повної загальної середньої освіти. А основний етап вступної кампанії стартуватиме 1 серпня з реєстрації електронних кабінетів. Упродовж усього періоду вступної кампанії МОН буде широко висвітлювати всі її етапи та надавати всіляку підтримку вступникам”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет. 
Відповіді на найпоширеніші запитання, які МОН традиційно отримує під час вступної кампанії, розміщено також на сайті Міністерства у розділі Вступ 2020
 
. Цей розділ постійно оновлюється – у ньому можна знайти новини, інфографіку та відеороз’яснення з найбільш актуальних питань.
 
Для вступників із тимчасово окупованих територій, завдяки об’єднанню ресурсів МОН, Урядового контактного центру та Фонду “Відкрита політика”, з 12 лютого 2020 року працює окрема гаряча лінія 0800 504 425. Загалом потенційним вступникам із ТОТ надано більш як 3 500 консультацій.
Профільна група “Вступ 2020” у Фейсбуці, яку створило МОН, і в яку також можна написати свої запитання, зараз налічує майже 15 тис. учасників.
Нагадаємо, з 30 червня працюють консультативні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно. Вступники, їхні батьки, члени приймальних комісій зможуть отримати відповіді щодо проведення вступної кампанії 2020, зокрема, реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, сертифікатів ЗНО, надання пільг тощо. 
 
Переглядів: 206
Дата публікації: 14:14 22.07.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про передачу з балансу виконавчого комітету Люботинської міської ради на баланс ВУКГ   07.08.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 03.08.2020 року по 07.08.2020 року з обслуговув   07.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 06.08.2020 року з 09.00 до 15.00 (орієнтовно   06.08.2020
Соціально-економічне становище Харківської області за січень–червень 2020 року   05.08.2020
Соціально-економічне становище м. Люботина за січень–червень 2020 року   05.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року з 11-30 до 14-30 (орієнтовно   05.08.2020
У зв’язку з проведенням аварійних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року протягом дня в проміжку часу   04.08.2020
Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради виповнилося 7 років!   04.08.2020
Адміністративні послуги, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської місь   04.08.2020
Рішення виконкому № 107 від 14 липня 2020 року "Про затвердження переліку адміністративних послуг, щ   03.08.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>