Шановні фізичні особи – підприємці.
Шановні фізичні особи – підприємці.

Шановні фізичні особи – підприємці.

Зверніть увагу! Фінансова підтримка на період карантину триває!!!

 
Нагадуємо, що відповідно до Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого Постановою КМУ від 22.04.2020 №306 (із змінами) фізичні особи – підприємці, які є застрахованими особами мають право на отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину.
 
Для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину   фізична особа — підприємець, який є застрахованою особою, звертається до центру зайнятості за місцем реєстрації його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування упродовж 90 днів  з моменту зупинення чи скорочення діяльності та подає такі документи:
 
  • заяву на отримання допомоги в довільній формі;
  • копію наказу з датою зупинення чи скорочення діяльності;
  • довідку про сплату ЄВ за останніх 6 місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності;
  • відомості до Додатку 2 Порядку.
 
Рішення щодо надання допомоги приймає обласний чи Київський міський центр зайнятості протягом трьох робочих днів з дня подання фізичною особою - підприємцем документів.
 
Допомога встановлюється за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4723 грн.) на місяць.
Допомога надається на період зупинення чи скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.
 
Допомога по частковому безробіттю не оподатковується.
 
Інформуємо, що станом на 15.07.2020 року  147 фізичних осіб - підприємців та 3 роботодавця подали документи для отримання допомоги по частковому безробіттю.   3 роботодавці  отримали таку підтримку для 12 працівників у сумі 10,5 тис. грн. 132 ФОП отримали позитивні рішення на виплату фінансової допомоги на загальну суму 733,3 тис. грн. По 12 підприємцям, пакети документів знаходяться на розгляді та очікується рішення.
 
 
За детальною інформацією звертайтеся до Люботинської міської філії Харківського ОЦЗ: м.Люботин,  вул. Слобожанська, 23, за телефонами: 741-09-82, 050-913-81-85, 097-331-35-93.
 
Переглядів: 450
Дата публікації: 09:57 16.07.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкт рішення Люботинської міської ради    13.05.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкт рішення Люботинської міської ради    13.05.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкт рішення Люботинської міської ради    13.05.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкт рішення Люботинської міської ради    13.05.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкт рішення Люботинської міської ради    13.05.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкт рішення Люботинської міської ради    13.05.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   13.05.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкт рішення Люботинської міської ради    13.05.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкт рішення Люботинської міської ради    13.05.2021
Управління соціального захисту населення в зв’язку зі змінами законодавства щодо призначення субсиді   13.05.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>