Шановні фізичні особи – підприємці.
Шановні фізичні особи – підприємці.

Шановні фізичні особи – підприємці.

Зверніть увагу! Фінансова підтримка на період карантину триває!!!

 
Нагадуємо, що відповідно до Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого Постановою КМУ від 22.04.2020 №306 (із змінами) фізичні особи – підприємці, які є застрахованими особами мають право на отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину.
 
Для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину   фізична особа — підприємець, який є застрахованою особою, звертається до центру зайнятості за місцем реєстрації його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування упродовж 90 днів  з моменту зупинення чи скорочення діяльності та подає такі документи:
 
  • заяву на отримання допомоги в довільній формі;
  • копію наказу з датою зупинення чи скорочення діяльності;
  • довідку про сплату ЄВ за останніх 6 місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності;
  • відомості до Додатку 2 Порядку.
 
Рішення щодо надання допомоги приймає обласний чи Київський міський центр зайнятості протягом трьох робочих днів з дня подання фізичною особою - підприємцем документів.
 
Допомога встановлюється за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4723 грн.) на місяць.
Допомога надається на період зупинення чи скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.
 
Допомога по частковому безробіттю не оподатковується.
 
Інформуємо, що станом на 15.07.2020 року  147 фізичних осіб - підприємців та 3 роботодавця подали документи для отримання допомоги по частковому безробіттю.   3 роботодавці  отримали таку підтримку для 12 працівників у сумі 10,5 тис. грн. 132 ФОП отримали позитивні рішення на виплату фінансової допомоги на загальну суму 733,3 тис. грн. По 12 підприємцям, пакети документів знаходяться на розгляді та очікується рішення.
 
 
За детальною інформацією звертайтеся до Люботинської міської філії Харківського ОЦЗ: м.Люботин,  вул. Слобожанська, 23, за телефонами: 741-09-82, 050-913-81-85, 097-331-35-93.
 
Переглядів: 791
Дата публікації: 09:57 16.07.2020
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
20.04.2024
21.04.2024
22.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>