Онлайн-сервіси в тренді у 55% клієнтів компанії АТ «Харківгаз»
Онлайн-сервіси  в тренді у 55% клієнтів компанії АТ «Харківгаз»

Онлайн-сервіси в тренді у 55% клієнтів компанії АТ «Харківгаз»

Все більше споживачів природного газу Харківщини активно користуються онлайн-сервісами. Сьогодні більше 55% клієнтів компанії використовує їх для оперативної взаємодії з Харківгазом, а також здійснення платежів за надані послуги.

Особливо актуальними онлайн-сервіси стали під час карантину. Клієнти Харківгазу вчасно отримували квитанції, сплачували за доставку газу онлайн, контролювали зарахування коштів, отримували консультації фахівців.
 
У червні газова компанія запустила ще одну, п'яту інтернет - комунікацію - чат бот 7104ua в месенджеріTelegram, який взагалі не вимагає реєстрації. Досить в поле пошукової системи ввести 7104ua і перейти в чат. Клієнти компанії вже оцінили новий інтернет- сервіс. За кілька тижнів до нього вже підключилося близько півтори тисячі жителів області.
 
З початком пандемії для зручності споживачів фахівці Харківгазу спростили реєстрацію особистих кабінетів на сайті 104ua - тепер експрес-реєстрацію замість клієнта проводять працівники компанії, а логін і пароль відкритого кабінету повідомляють у відправленому СМС-повідомленні.
 
«АТ «Харківгаз» системно працює над розширенням спектра послуг для своїх клієнтів. Різноманіття сервісів, які пропонує компанія, забезпечує споживачам не тільки безпеку використання, а й право вибору - користуватися тими ресурсами, яким вони більше довіряють або вважають більш зручними», - зазначила в.о. начальника управління клієнтського сервісу Юлія Дащенко.
 
Всього за час карантину до онлайн сервісів - особистий кабінет на сайті 104.ua, чат боти Telegram 7104ua і Viber 7104ua, мобільні додатки 104Mobile, 104Mobile Light - підключилося понад 7000 споживачів газу Харківської області.
Переглядів: 169
Дата публікації: 09:34 15.07.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про передачу з балансу виконавчого комітету Люботинської міської ради на баланс ВУКГ   07.08.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 03.08.2020 року по 07.08.2020 року з обслуговув   07.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 06.08.2020 року з 09.00 до 15.00 (орієнтовно   06.08.2020
Соціально-економічне становище Харківської області за січень–червень 2020 року   05.08.2020
Соціально-економічне становище м. Люботина за січень–червень 2020 року   05.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року з 11-30 до 14-30 (орієнтовно   05.08.2020
У зв’язку з проведенням аварійних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року протягом дня в проміжку часу   04.08.2020
Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради виповнилося 7 років!   04.08.2020
Адміністративні послуги, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської місь   04.08.2020
Рішення виконкому № 107 від 14 липня 2020 року "Про затвердження переліку адміністративних послуг, щ   03.08.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>