Відділ ведення Державного реєстру виборців інформує:
Відділ ведення Державного реєстру виборців інформує:

Відділ ведення Державного реєстру виборців інформує:

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі Інтернет такі звернення:

Відділ ведення Державного реєстру виборців інформує

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі Інтернет такі звернення:

  • заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі - Реєстр) – до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);
  • заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);
  • заяву щодо зміни своєї виборчої адреси – до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою;
  • заяву про внесення змін до відомостей про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси;
  • заяву щодо виправлення неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи – до органу ведення Реєстру за виборчою адресою такої особи або до відповідної закордонної дипломатичної установи України, якщо виборча адреса особи знаходиться за межами України;
  • запит щодо змісту своїх персональних даних – до будь-якого органу ведення Реєстру;
  • запит щодо прізвищ, власних імен, по батькові, дати народження усіх виборців, внесених до Реєстру за своєю власною виборчою адресою – до будь-якого органу ведення Реєстру.

Звернення в електронній формі можуть бути надіслані виборцем із використанням мережі Інтернет за підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (кваліфікований електронний підпис).

Звернення в електронній формі створюються шляхом заповнення виборцем форми з використанням відповідного електронного сервісу, розміщеного на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.

Копія (копії) документа (документів) додається (додаються) до заяви в електронній формі у вигляді файлу (файлів) у форматі JPEG (*.jpg) або PDF (*.pdf), загальний розмір якого (яких) не повинен перевищувати 5 мегабайтів.

Звернення, надіслані з використанням мережі Інтернет, повинні містити адресу електронної пошти заявника.

Переглядів: 654
Дата публікації: 10:43 06.07.2020
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>