ДО УВАГИ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ!
ДО УВАГИ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ  ТА  ГРОМАДСЬКИХ ОБ\

ДО УВАГИ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ!

Щодо прийняття деяких законів та змін до низки нормативно-правових актів

            28 квітня 2020 року набув чинності Закон України від 06 грудня 2019 року 361-IX "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", яким внесені зміни до низки нормативно-правових актів, у тому числі і до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" (далі – Закон про реєстрацію) та запроваджено деякі новели у сфері державної реєстрації.

         Згідно з пунктом четвертим розділу  Х Закону України від 06 грудня 2019 року 361-IX "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.

         Однією з новел є внесення змін до статті 9 Закону про реєстрацію та виключення громадських об'єднань з переліку юридичних осіб, відомості про кінцевих бенефіціарних власників яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр).

         Також статтю 17 Закону про реєстрацію доповнено новими нормами та зобов'язано заявника для проведення певних реєстраційних дій (реєстраційні дії, для проведення яких подається заява) надавати державному реєстратору такі документи для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника:

- структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;

- витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;

- нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента.

        

              Згідно із частиною 24 статті 17 Закону про реєстрацію форма та зміст структури власності встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, за погодженням з Міністерством юстиції України.

                      Разом з тим, станом на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності. У зв'язку з чим до дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності юридичної особи, подання державному реєстратору такого документу як структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства, не вимагається.

                   Нагадуємо, що згідно з пунктом 1 частини 7 статті 23 Закону України "Про громадські об'єднання" громадські об’єднання зобов’язані, серед іншого, зберігати і регулярно оновлювати інформацію, достатню для ідентифікації згідно з вимогами закону кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), засновників, керівників, членів керівних органів та довірених осіб громадського об’єднання, а також надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом.

         Також слід зазначити, що несвоєчасне подання державному реєстратору передбаченої  Законом про реєстрацію інформації про кінцевого бенефіціарного власника або про його відсутність, або документів для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника є адміністративним правопорушенням, та тягне за собою накладення штрафу на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Переглядів: 165
Дата публікації: 08:44 20.05.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення " Про створення Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних праців   13.08.2020
Проєкт рішення "Про ліквідацію методичного кабінету відділу освіти Люботинської міської ради Харківс   13.08.2020
Проєкт "СТАТУТ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ» ЛЮБОТИНСЬ   13.08.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 19.08.2020 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   12.08.2020
У зв’язку з відключенням електроенергії на водозабірних спорудах по вул. Підгірна 12.08.2020 року з    12.08.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до Програми щодо вшанування та відзначення державних, міських, про   12.08.2020
Місцеві вибори-2020: кого та куди обиратимемо   12.08.2020
Проєкт рішення "Про скорочення чисельності штатних працівників структурного підрозділу методичного к   12.08.2020
Проєкт "СТАТУТ ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІС   12.08.2020
Проєкт рішення "Про створення Центру професійного розвитку педагогічних працівників Люботинської міс   12.08.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>