Оперативна інформація за 18 та 19 квітня 2020 р.
Оперативна інформація за 18 та 19 квітня 2020 р.

Оперативна інформація за 18 та 19 квітня 2020 р.

Інформує мiський оперативний штаб

До уваги люботинців!

За інформацією мiського оперативного штабу з питань реаryвання на поширення випадкiв гострої респiраторної хвороби, спричиненої кopoнaвipycoм COVID-l9, за 18 та 19 квітня  2020 р. у місті зареєстровано випадків ГРВІ: дорослі - 0, діти – 0, пневмонія – 0.

Хворих на ГРХ, спричинену COVID- 2019 - 0 осіб.

Залишаймося здоровими і бережімо себе.

 

Оперативна інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19 на сайті Міністерства охорони здоров’я -- https://moz.gov.ua/article/news/operativna-informacija-pro-poshirennja-koronavirusnoi-infekcii-2019-ncov-

Переглядів: 1366
Дата публікації: 08:34 20.04.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень виконкому на травень   22.04.2021
Як проголосувати за проєкт Громадського бюджету   22.04.2021
Зміни та доповнення до Програми соціального та економічного розвитку Люботинської міської територіал   22.04.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   21.04.2021
Зміни та доповнення до Програми соціального та економічного розвитку Люботинської міської територіал   21.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Шевченко, 130 22.04.2021 р. з 09.00 до 17.00 (орієн   21.04.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до Положення про конкурс на право надання послуг з вивезення тверд   21.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Дуншівський, 17 20.04.2021 року з 15-30 до 17-00 (   20.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Шевченко, 19 20.04.2021 р. з 10.00 до 17.00 (орієнт   20.04.2021
Бланки для завантаження   20.04.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>