Оперативна інформація за 14.04.2020 р.
Оперативна інформація за 14.04.2020 р.

Оперативна інформація за 14.04.2020 р.

Інформує мiський оперативний штаб

До уваги люботинців!

За інформацією мiського оперативного штабу з питань реаryвання на поширення випадкiв гострої респiраторної хвороби, спричиненої кopoнaвipycoм COVID-l9, за 14.04. 2020 р. у місті зареєстровано випадків ГРВІ: дорослі - 1, діти – 0, пневмонія – 0.

Хворих на ГРХ, спричинену COVID- 2019 - 0 осіб.

Залишаймося здоровими і бережімо себе.

 

Оперативна інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19 на сайті Міністерства охорони здоров’я -- https://moz.gov.ua/article/news/operativna-informacija-pro-poshirennja-koronavirusnoi-infekcii-2019-ncov-

 

Переглядів: 796
Дата публікації: 08:06 15.04.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
В зв’язку з ремонтними роботами 02.08.2021, 03.08.2021, 04.08.2021, 09.08.2021 з 09:00 до 17:00 буде   27.07.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 06.08.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії   27.07.2021
Проєкти на серпень 2021року   27.07.2021
Проєкти рішень на серпень 2021 року   27.07.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 29.07.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії   26.07.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 28.07.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії   26.07.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з обслуговування житлових будинків 19.07.2021року   23.07.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   23.07.2021
У зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт по вул.Мюдівська,3/2 23.07.2021 року з 09.30 до 10.   23.07.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   22.07.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>