«Волонтерський центр має в собі фактично два напрямки, - повідомив голова ХОДА Олексій Кучер. - Перший – це інформування населення. Тут люди зможуть отримати інформацію з усіх питань, які стосуються коронавірусу. Оператори, які відповідають на питання, пройшли навчання, був підготовлений перелік найпоширеніших питань та відповідей. Другий напрямок - це фактично забезпечення життєдіяльності наших жителів. Надання допомоги людям, які цього потребують. До цього підключаються волонтери. Зараз у нас понад 800 волонтерів, і кожного дня до команди додаються люди. Ми їм за це дуже вдячні».
На даний час кол-центр працює з 9:00 до 18:00, але в найближчих планах – перехід на роботу в режимі 24 години 7 днів на тиждень. Роботу організовано на базі контакт-центру компанії Dealist Solutions.
Керівник Благодійного фонду «Харків з тобою» і Центру допомоги «Стоп COVID-19» Андрій Шейнін відзначив, що оператори кол-центру користуються інформацією виключно з офіційних джерел: ВООЗ, МОЗ, НСЗУ тощо. Він відзначив, що, окрім потреби людей в інформації, з якої, власне, почалася ідея створення колл-центру, волонтери (з досвіду 2014 року) розуміють, що люди потребуватимуть і матеріальної допомоги.
Ще одна важлива функція, яку виконуватиме кол-центр – це збирання інформації.
«Дуже важливо, щоб ми мали аналітику, з якими питаннями найчастіше звертаються люди, тому що цю інформацію необхідно буде обробляти та діяти на випередження», - наголосив Олексій Кучер.