Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про надання дозволу на розробку проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянк   02.06.2020
LХXXVI сесія Люботинської міської ради VII скликання 29 травня 2020 року   02.06.2020
Звiти про виконання фiнансових планiв комунальних пiдприємств (2020)   02.06.2020
Увага! Оновлення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців    01.06.2020
ФОРМИ ЗАЯВ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ Ф   01.06.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО за травень місяць 2020 року з обслуговування житл   01.06.2020
01.06.2020 р., 03.06.2020 р., 04.06.2020 р., 05.06.2020 р. з 9:00 – до 17:00 буде припинено подачу е   29.05.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 25.05.2020 року по 29.05.2020 року з обслуговув   29.05.2020
Проєкт рішення "Про надання дозволу на розробку проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянк   29.05.2020
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   29.05.2020
Посилання
  
Пошук
На Харківщині запрацювала волонтерська «гаряча лінія» про COVID-19
На Харківщині запрацювала волонтерська «гаряча лінія» про COVID-19

Поділитися новиною:

На Харківщині запрацювала волонтерська «гаряча лінія» про COVID-19

Зателефонувавши 0-800-31-80-31, можна поставити будь-яке питання щодо симптомів захворювання, алгоритму своїх дій, епідситуації в області тощо, а також попросити про допомогу.

«Волонтерський центр має в собі фактично два напрямки, - повідомив голова ХОДА Олексій Кучер. - Перший – це інформування населення. Тут люди зможуть отримати інформацію з усіх питань, які стосуються коронавірусу. Оператори, які відповідають на питання, пройшли навчання, був підготовлений перелік найпоширеніших питань та відповідей. Другий напрямок - це фактично забезпечення життєдіяльності наших жителів. Надання допомоги людям, які цього потребують. До цього підключаються волонтери. Зараз у нас понад 800 волонтерів, і кожного дня до команди додаються люди. Ми їм за це дуже вдячні».

На даний час кол-центр працює з 9:00 до 18:00, але в найближчих планах – перехід на роботу в режимі 24 години 7 днів на тиждень. Роботу організовано на базі контакт-центру компанії Dealist Solutions.

Керівник Благодійного фонду «Харків з тобою» і Центру допомоги «Стоп COVID-19» Андрій Шейнін відзначив, що оператори кол-центру користуються інформацією виключно з офіційних джерел: ВООЗ, МОЗ, НСЗУ тощо. Він відзначив, що, окрім потреби людей в інформації, з якої, власне, почалася ідея створення колл-центру, волонтери (з досвіду 2014 року) розуміють, що люди потребуватимуть і матеріальної допомоги.

Ще одна важлива функція, яку виконуватиме кол-центр – це збирання інформації.

«Дуже важливо, щоб ми мали аналітику, з якими питаннями найчастіше звертаються люди, тому що цю інформацію необхідно буде обробляти та діяти на випередження», - наголосив Олексій Кучер.

 

https://kharkivoda.gov.ua/news/102919

Web-адреса: lubotin-rada.gov.ua/news/id/4422 | Переглядів: 111Дата публікації: 21:25 04.04.2020
Версія для слабо- зорих