При проведенні платежу, в тому числі онлайн, клієнтам АТ "Харківгаз" необхідно самостійно вводити інформацію зі своєю адресою та особовим рахунком, в разі якщо такі дані не були автоматично сформовані системою при оплаті. І обов'язково перевіряти наявність цієї інформації.
При відсутності даних про платника, оплата не зараховується автоматично на особовий рахунок і ідентифікується в системі як невизначений платіж.
Якщо платіж користувача газу не містив інформацію про платника і не зарахований на його особовий рахунок, необхідно звернутись з заявою до контакт-центру АТ "Харківгаз" contact@kh.104.ua або через особистий кабінет на сайті 104ua. Заява повинна містити копію квитанції про оплату, номер особового рахунку та адресу платника.
Дякуємо нашим клієнтам за своєчасну оплату послуг по доставці газу. У складні для всіх часи, це допомагає підтримувати стабільну та безперебійну роботу газових мереж в області, роботу аварійної служби.