Компанія звертає увагу клієнтів на необхідність при оплаті зазначати свій особовий рахунок і адресу, зберігати квитанції про оплату. Це дозволить швидко та коректно зарахувати кошти, сплачені за доставку газу.
Стосовно не ідентифікованих платежів, АТ «Харківгаз» звертається до своїх клієнтів з проханням про допомогу. Якщо клієнт компанії протягом двох тижнів після оплати не бачить зарахованих на його рахунок оплачених коштів, з високою долею ймовірності, вони надійшли з банківської установи або платіжного сервісу без необхідних реквізитів платника. В цьому разі, компанія просить надати підтвердження проведеної оплати: скан-копію квитанції про оплату та повну інформацію про власника коштів.
Надати скан-копію квитанції можна:
Дякуємо всім нашим клієнтам, які своєчасно оплатили послуги та нагадуємо, що відповідно до Постанови НКРЕКП від 07.10.2019р., оплачувати за послуги з доставки (розподілу) газу необхідно до 20 числа місяця, в якому надаються послуги. Тобто, за лютий місяць - до 20 лютого.