Офіційний сайт Люботинської
міської ради, виконавчого комітету
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Відключення електропостачання 13 та 21 квітня 2020 року   03.04.2020
Про особливості надання житлових субсидій в період карантину   03.04.2020
Щодо повідомлення про зміни та відповідальність громадян, які отримують житлову субсидію!   03.04.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 30.03.2020 року по 03.04.2020 року з обслуговув   03.04.2020
У зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт на централізованій мережі водопостачання по пров. М   03.04.2020
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   03.04.2020
Проєкт рішення "Про проведення у місті щорічної всеукраїнської весняної акції з благоустрою «За чист   02.04.2020
Проєкт рішення "Про надання дозволу на видалення дерев по вул. Шевченка (центральний парк м. Люботин   02.04.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   02.04.2020
Проєкт рішення "Про затвердження посадового складу міської комісії з питань техногенно-екологічної б   02.04.2020
Посилання
  
Пошук
У Харківській області в 10% платежів за доставку газу відсутня обов’язкова інформації про платника
У Харківській області в 10% платежів за доставку газу відсутня обов’язкова інформації про платника

Поділитися новиною:

У Харківській області в 10% платежів за доставку газу відсутня обов’язкова інформації про платника

Протягом січня-лютого АТ «Харківгаз» отримало від банків та платіжних сервісів близько 10% платежів за послуги з доставки газу, в яких не зазначені номер особового рахунку або адреса платника. До визначення власника оплачених коштів, платежі будуть залишатись не ідентифікованими і не зарахованими на особовий рахунок споживача.

Компанія звертає увагу клієнтів на необхідність при оплаті зазначати свій особовий рахунок і адресу, зберігати квитанції про оплату. Це дозволить швидко та коректно зарахувати кошти, сплачені за доставку газу.

 

Стосовно не ідентифікованих платежів, АТ «Харківгаз» звертається до своїх клієнтів з проханням про допомогу. Якщо клієнт компанії протягом двох тижнів після оплати не бачить зарахованих на його рахунок оплачених коштів, з високою долею ймовірності, вони надійшли з банківської установи або платіжного сервісу без необхідних реквізитів платника.  В цьому разі, компанія просить надати підтвердження проведеної оплати: скан-копію квитанції про оплату та повну інформацію про власника коштів.

Надати скан-копію квитанції можна:

  • в контакт-центр АТ «Харківгаз» , на електронну адресу contact@kh.104.ua ,з зазначенням особового рахунку та адреси;
  • в центри обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз», за місцем проживання, з заявою про зарахування коштів.

Дякуємо всім нашим клієнтам, які своєчасно оплатили послуги та нагадуємо, що відповідно до Постанови НКРЕКП від 07.10.2019р., оплачувати за послуги з доставки (розподілу) газу необхідно до 20 числа місяця, в якому надаються послуги. Тобто, за лютий місяць - до 20 лютого.

 

Web-адреса: lubotin-rada.gov.ua/news/id/4183 | Переглядів: 43Дата публікації: 11:27 26.02.2020
Версія для слабо- зорих