Офіційний сайт Люботинської
міської ради, виконавчого комітету
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
18.02.2020
21.02.2020
25.02.2020
Докладніше
Нові та оновлені сторінки
Виробничому управлінню комунального господарства ЛМР ХО терміново потрібен на постійну работу ДИСПЕТ   17.02.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   17.02.2020
Лист   14.02.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 10.02.2020 року по 14.02.2020 року з обслуговув   14.02.2020
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   14.02.2020
Додаток до рішення "Тарифи на платні послуги, які надає КНП "Люботинська міська лікарня" Люботинсько   13.02.2020
Перелік вакансій по виробничому підрозділу "Люботинська дистанція колії" філії "Південна залізниця"    13.02.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   13.02.2020
Проєкт рішення "Про затвердження звіту про виконання міського бюджету міста Люботин за 2019 рік "   13.02.2020
Припинення подачі електроенергії 14 та 20 лютого 2020 року   12.02.2020
Посилання
  
Пошук
Невиробничий травматизм за 2019 рік.
Невиробничий  травматизм за 2019 рік.

Поділитися новиною:

Невиробничий травматизм за 2019 рік.

На виробничий травматизм припадає близько 20%, тобто кількісно різко переважає невиробничий травматизм.

   Невиробничий   травматизм буває  транспортний,  вуличний, побутовий  та дитячий. Внаслідок неадекватного сприйняття дітьми загрозливих чинників навколишнього середовища через незрілість їх ЦНС, а також відсутність життєвого досвіду та підвищену допитливість і рухливість, дитячий травматизм виділений в окрему групу.   Та причини невиробничого травматизму у дітей і дорослих однакові.

         В нашому місті загальна кількість нещасних випадків  за 2019 рік -  499,  за 2018 рік – 693, за  2017 рік – 473 випадки, (і надалі всі показники за рік).  Значну кількість випадків невиробничого травматизму становлять потерпілі внаслідок випадкового падіння, яких в 2019 р. -336,  в  2018 р. - 613 випадки, 2017 р. –393,  з них нещасних випадків з дітьми до 14 років відповідно: 2019р. – 46 випадків, 2018р.- 47 випадків,  2017 р. – 5 випадків.

            Найбільшу питому вагу в травматизмі має механічна травма, вона складає основу травматизму. У нашому місті за 2019 р.- 117 випадків,  за  2018 рік зафіксовано 51 випадок механічних травм , 2017 рік -  55 випадків.   Це пов'язано з механізацією на виробництві та в побуті, електрифікацією та газифікацією, значним розвитком автотранспорту, масовими заняттями спортом, збільшенням споживання населенням алкоголю, ліків, наркотичних та токсичних речовин тощо. 

     Внаслідок автомобільно-дорожніх травм  щорічно гине людей більше, ніж від усіх інших травм, разом узятих. Особливо прикро, що ці та інші травми є головною причиною смерті людей молодого віку (20—40 років). В нашому місті транспортних  нещасних випадків в 2019 році – 6 випадків , в 2018 році зафіксовано 1 випадок, в 2017 році - 1 випадок. 

     До дитячого травматизму належать усі види невиробничого травматизму (дорожньо-транспортний, побутовий, шкільний, вуличний, спортивний та ін.) у дітей. Нещасні випадки з дітьми в побутових умовах трапляються частіше у віці до 3 років. Переважна кількість травм у дітей віком до 13 років спостерігається в шкільному віці під час ігор та занять спортом.  Нещасні випадки з дітьми віком до 14 років  по місту  за 2019 рік - 46 випадків, за 2018 рік – 50 випадків, за   2017 рік – 62 випадки. Для боротьби з травматизмом насамперед треба  проводити спеціальні профілактичні заходи організаційного, технічного, санітарно-гігієнічного, медичного, освітнього й морально-етичного характеру. Найлегше піддається регулюванню, керуванню виробничий травматизм. Головними умовами його профілактики є ретельна організація на виробництвах  заходів з техніки безпеки та суворий контроль за їх виконанням усіма працівниками.

    Дорожньо-транспортний травматизм вимагає великої уваги з боку як держави з її контрольно - регулюючими установами, так і конструкторів машин, а також водіїв та пішоходів. Благоустрій доріг, виготовлення машин підвищеної стійкості та опірності з безпечним кермом, обов'язкове користування прив'язними поясами, суворе додержання правил руху, технічна справність машин, підвищення кваліфікації водіїв тощо — все це складові профілактики дорожньо-транспортного травматизму. Будьте уважні та бережіть своє життя!                                                             

                                                          

                                                               

                                                                  Управління соціального захисту населення

                                                                  Відділ з питань праці та зайнятості населення.

Web-адреса: lubotin-rada.gov.ua/news/id/4084 | Переглядів: 21Дата публікації: 11:31 07.02.2020
Версія для слабо- зорих