Офіційний сайт Люботинської
міської ради, виконавчого комітету
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про проведення у місті щорічної всеукраїнської весняної акції з благоустрою «За чист   02.04.2020
Проєкт рішення "Про надання дозволу на видалення дерев по вул. Шевченка (центральний парк м. Люботин   02.04.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   02.04.2020
Проєкт рішення "Про затвердження посадового складу міської комісії з питань техногенно-екологічної б   02.04.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до Додатку 2, Додатку 4, Додатку 5, та Додатку 6 Програми реформув   02.04.2020
У зв'язку з перенесенням строків чергового призову громадян України   02.04.2020
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за І квартал 2020 р   02.04.2020
ВККУ Люботинської міської ради повідомляє про відключення водопостачання 02.04.2020 р.   02.04.2020
Портал "Дія"   01.04.2020
Портал "Дія"   01.04.2020
Посилання
  
Пошук
"Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості"
\"Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості\"

Поділитися новиною:

"Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості"

В.А.Сухомлинський

            Ні для кого не секрет, що теоретичні дисципліни, такі як сольфеджіо та музична література, є одними з найскладніших в процесі навчання в музичній школі. Тому поряд з працею та навчанням доцільно застосовувати різні види ігрової діяльності: різні настільні ігри, такі як:музичне лото, ритмічне доміно, ребуси, шаради, чайнворди, кросворди, загадки та різноманітні конкурси. Застосування ігрових форм роботи в навчанні допомагає учням легше засвоювати нові знання, займатися з радістю та захопленням. Традиційна методика вивчення предметів теоретичного циклу, котра доповнена ігровими технологіям робить заняття живими та цікавими.

            Однією з таких розвиваючих ігор-конкурсів є брейн-ринг, націлений на виховання естетичного виховання дитини, залучення його до музичної культури та закріплення міжпредметних зв’язків в системі додаткового навчання дітей. Брен-ринг може стати гарним засобом мотивації учнів на різних ступенях навчання та підтримки інтересу до таких предметів як музична література та сольфеджіо.       

            Саме з цією метою днями у Люботинський ДМШ у сьомому класі було проведено брейн-ринг за темою «Російська п’ятірка або композитори Могучої кучки». Учні методом жеребкування , розділилися на дві команди, кожна з яких обрала собі назву та капітана. Команду «Музичні бобри» очолив  Бобров Олександр , а команда «Юні дівчата» йшла до перемоги під керівництвом Еткало Ярослави. Гра складалася з чотирьох раундів. Перший раунд мав назву «Розминка». Кожна з команд по черзі витягувала конверт, в якому було 10 запитань та відповідала на них. Другий раунд називався  «Вгадай жанр» учні слухали музичні фрагменти та вгадували жанр. Піднявши одну з заздалегідь підготовлених для них шести табличок. В третьому раунді, який мав назву «Вгадай портрет» кожна з команд по черзі обирала портрет композитора та за питаннями-підказками вгадувала його прізвище. Заключним, четвертим раундом була «Музична вікторина», де учні вгадували композитора та назву 12-ти музичних фрагментів.

            Обидві команди виступили дуже достойно, кожен з учнів показав себе грамотним та ерудованим. Але перемогу у цій грі одержала команда «Юні дівчата» у складі: Еткало Ярослава, Грабун Наталія, Кулішенко Аліна і Балакірєва Дарья. Всі учасники змагання отримали солодощі та море цікавих вражень.

Викладач музично-теоретичних

дисциплін ДМШ

А.ЧЕРНАТІ

Альбом: "Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості"
Альбом: "Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості"
Альбом: "Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості"
Альбом: "Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості"
Web-адреса: lubotin-rada.gov.ua/news/id/3825 | Переглядів: 119Дата публікації: 08:27 06.12.2019
Версія для слабо- зорих