Щоденно центри обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз» приймають близько 1 тис. споживачів газу
Щоденно центри обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз» приймають близько 1 тис. споживачів газу

Щоденно центри обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз» приймають близько 1 тис. споживачів газу

Щоденно за консультаціями та порадами до центрів обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз» звертається близько 1 тис. споживачів газу. В них можна отримати всю необхідну допомогу у вирішенні газових питань.

В центрах обслуговування клієнтів споживачі можуть укласти договір на технічне обслуговування будинкових мереж, замовити встановлення газового обладнання, лічильника, газифікацію житла, виготовлення технічних умов, проектної документації, тощо.

«В минулому році в Харківській області було відкрито перший сучасний центр обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз». Цей ЦОК розташований в м. Чугуїв і працює за окремим, зручним для споживачів графіком. Нині проводиться активна підготовка до відкриття аналогічних центрів в м. Дергачі та Куп’янськ», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу АТ «Харківгаз» Ірина Манько.

Незважаючи на складне фінансове становище підприємства, спровоковане НКРЕКП, АТ «Харківгаз» робить все можливе для вдосконалення сервісного обслуговування та простоти отримання необхідної інформації клієнтами компанії.

Прийом клієнтів АТ «Харківгаз» фахівцями центрів обслуговування проводиться в 36 населених пунктах Харківської області. Центри обслуговування клієнтів працюють п’ять днів на тиждень, з понеділка по п’ятницю. Наразі окремий графік роботи лише у центру обслуговування в м. Чугуїв. Там отримати консультацію фахівців можливо з вівторка по суботу. Вихідні дні в ЦОК Чугуїв: неділя та понеділок. Близько 60% питань споживачів при зверненнях в ЦОК стосуються заміни лічильника, газового обладнання, звірки обсягів використаного природного газу.

Детально ознайомитись з адресами прийому та графіком роботи центрів обслуговування можна на сайті АТ «Харківгаз».

Одночасно з відкриттям нових, сучасних ЦОК розширюється перелік онлайн сервісів доступних для споживачів газу. Наприклад, в особистому кабінеті на сайт 104.ua. майже 160 тис. клієнтів АТ «Харківгаз» вирішують питання без візитів в газову компанію і в зручний для себе час.

Переглядів: 273
Дата публікації: 15:37 07.11.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 15.01.2021 р.   21.01.2021
Про встановлення на платні послуги по КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Люботинської    21.01.2021
Рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради №8 від 15.01.2021 р.   21.01.2021
Скориговані тарифи на виробництво, постачання теплової енергії та теплову енергію для бюджетних уста   21.01.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   21.01.2021
Введення в експлуатацію житлових, садових та дачних будинків у 2021 році   21.01.2021
Проєкт рішення "Про звернення Люботинської міської ради щодо ситуації з підвищення тарифів на газ, п   20.01.2021
У зв’язку з ремонтними роботами 26.01.2021 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   19.01.2021
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по пров. Санітарний 19.01.2021 року з 09.00 до 11.00 (орієнт   19.01.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   18.01.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>