Увага! Повідомлення УСЗН
Увага! Повідомлення УСЗН

Увага! Повідомлення УСЗН

Шановні одержувачі житлової субсидії!

         Управлінням соціального захисту населення автоматично  проведено розрахунок субсидії на жовтень 2019 року.

         Звертаємо Вашу увагу на те, що опалювальний сезон розпочався з 16 жовтня, тому субсидія розрахована на 16 календарних днів.

         Всі бажаючі можуть отримати повідомлення у інформатора за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26 (біля к. 5), тел. 741-16-06.

                                                                          

                                               Управління соціального захисту населення

Переглядів: 698
Дата публікації: 13:41 04.11.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
VI (позачергова) сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 02.03.2021 р.   03.03.2021
В зв’язку з ремонтними роботами буде припинено подачу електроенергії   03.03.2021
Засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду директора Люботинської гімназії №5 Лю   03.03.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 03.02.2021 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   03.03.2021
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам закон   02.03.2021
Проєкт рішення "Про роботу КНП «Люботинська міська лікарня» Люботинської міської ради у 2020 році" с   02.03.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 05.03.2021 р. та 12.03.2021 р. з 10:00 - до 17:00 буде припинено под   01.03.2021
Проєкт рішення "Про встановлення скоригованих тарифів на виробництво, постачання теплової енергії та   01.03.2021
Проєкти рішень на позачергову сесію   01.03.2021
Розпорядження № 60 від 26 лютого 2021 року "Про скликання VI (позачергової) сесії Люботинської міськ   26.02.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>