Роз’яснення Мінсоцполітики
Роз’яснення Мінсоцполітики

Роз’яснення Мінсоцполітики

Як оформити субсидію онлайн.

З наближенням опалювального сезону міністерство отримує все більше питань від громадськості щодо теми субсидій на житлово-комунальні послуги.

«У проєкті бюджету на 2020 рік закладено 47 628,6 млн грн на виплату пільг та субсидій. Цієї суми вистачить для задоволення потреб усіх категорій населення, які потребуватимуть державної допомоги з оплатою комунальних послуг», - підкреслює Міністерка соціальної політики України Юлія Соколовська.

Ба більше, сьогодні оформити субсидію можна навіть через мережу Інтернет. Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії».

3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/, де потрібно заповнити форму, а саме - обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «Реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «Реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти», зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести в орган соціального захисту).

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

- заяви про призначення та надання у грошовій формі (зазначається відділення банку);

- декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

У результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Буде вказано її номер, про всяк випадок збережіть його.

2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4) Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.

 

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/100489

Переглядів: 515
Дата публікації: 09:12 08.10.2019
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про передачу з балансу Виконавчого комітету Люботинської міської ради FPV дронів на    24.04.2024
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>