Роз’яснення Мінсоцполітики
Роз’яснення Мінсоцполітики

Роз’яснення Мінсоцполітики

Як оформити субсидію онлайн.

З наближенням опалювального сезону міністерство отримує все більше питань від громадськості щодо теми субсидій на житлово-комунальні послуги.

«У проєкті бюджету на 2020 рік закладено 47 628,6 млн грн на виплату пільг та субсидій. Цієї суми вистачить для задоволення потреб усіх категорій населення, які потребуватимуть державної допомоги з оплатою комунальних послуг», - підкреслює Міністерка соціальної політики України Юлія Соколовська.

Ба більше, сьогодні оформити субсидію можна навіть через мережу Інтернет. Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії».

3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/, де потрібно заповнити форму, а саме - обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «Реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «Реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти», зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести в орган соціального захисту).

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

- заяви про призначення та надання у грошовій формі (зазначається відділення банку);

- декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

У результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Буде вказано її номер, про всяк випадок збережіть його.

2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4) Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.

 

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/100489

Переглядів: 148
Дата публікації: 09:12 08.10.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 30.06.2020 року по 03.07.2020 року з обслуговув   03.07.2020
Проєкт рішення "Про затвердження технічної документації із землеустрою та передачу у приватну власні   02.07.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 03.07.2020 р. з 10:00 - до 16:00 буде припинено подачу електроенергі   02.07.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 06.07.2020 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   02.07.2020
Про внесення змін до рішення LXXXVI сесії ЛМР VII скликання від 29.05.2020р. № 177 «Про надання дозв   02.07.2020
Проєкт рішення " Про внесення змін до рішення LXXXVI сесії ЛМР VII скликання від 29.05.2020р. № 172    02.07.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 01.07.2020 р. з 13:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   01.07.2020
Соціологічне дослідження   01.07.2020
Проєкти рішень на липень 2020 року   30.06.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 01.07.2020 р. з 12:00 - до 15:00 буде припинено подачу електроенергі   30.06.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>