Літній період – найзручніший час розрахуватись за газ, спожитий в опалювальному сезоні, адже витрати на поточне споживання газу мінімальні. Після закінчення опалювального сезону заборгованість клієнтівТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» зменшилась лише на 17%. Тому компанія активізує роботу з поетапного припинення газопостачання боржникам. На сьогодні, в Харкові та області залишаються без газопостачання більше 50 тис. споживачів. Якщо після припинення газопостачання боржник продовжує ігнорувати необхідність оплатити за використаний газ, стягнення заборгованості здійснюється в судовому порядку.
«Відповідно до договору постачання природного газу, клієнт газової компанії зобов’язаний забезпечити своєчасну та повну оплату за використаний газ. У випадку, коли споживач не оплачує послуги та ігнорує повідомлення про необхідність здійснити розрахунки, ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» вимушено припинити надання послуг газопостачання боржнику», - зазначила начальник відділу розрахунків ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» Тетяна Харченко.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.10.2018р. № 867, ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» має забезпечити розрахунки за використаний побутовими споживачами природний газ з НАК «Нафтогаз України». На сьогодні група компаній Нафтогаз отримує близько 90% коштів, що оплачують мешканці регіону за послуги газопостачання.
Додатково перевірити стан особового рахунку за газ клієнти ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» можуть наступними способами:
через Особистий кабінет на сайті 104.ua
чат-бот 7104ua у Viber
відправивши СМС на номер 7104 (текст СМС: спочатку написати слово Баланс або Balance, а потім через пробіл номер особового рахунку)
через мобільний додаток для смартфонів 104 Mobile
через мобільний додаток для iPhone104 MobileLite
звернувшись до контакт-центру ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» за тел. (057) 728-93-04
в центрах обслуговування клієнтів компанії.