Офіційний сайт Люботинської
міської ради, виконавчого комітету
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про затвердження технічної документації із землеустрою та передачу у приватну власні   26.05.2020
Розпорядження № 113 від 22 травня 2020 року "Про внесення змiн до розпорядження "Про скликання LXXXV   26.05.2020
Проєкт рішення "Про припинення дії Програми розвитку та збереження зелених насаджень в м. Люботині н   25.05.2020
Проєкти рішень на червень 2020 року   25.05.2020
Повідомлення про оприлюднення проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про вст   25.05.2020
У зв’язку з аварійно-відновлюваними роботами по в-д Рябіновий 25.05.2020 року з 10-30 до 13-00 (оріє   25.05.2020
У зв’язку з відключенням електроенергії на водозаборі по вул. Рябінова, 7а 25.05.2020 року з 09-00 д   25.05.2020
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   22.05.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 18.05.2020 року по 22.05.2020 року з обслуговув   22.05.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 02.06.2020 р. з 9:00 – до 17:00 буде припинено подачу електроенергії   21.05.2020
Посилання
  
Пошук
З початку року аварійна служба АТ «Харківгаз» отримала близько 8 тис. викликів споживачів
З початку року аварійна служба АТ «Харківгаз» отримала близько 8 тис. викликів споживачів

Поділитися новиною:

З початку року аварійна служба АТ «Харківгаз» отримала близько 8 тис. викликів споживачів

З початку року аварійно-диспетчерська служба АТ «Харківгаз» локалізувала близько 8 тис. небезпечних ситуацій в домівках споживачів. Близько 80% випадків були пов’язані з витоками газу. Найбільша кількість звернень на номер «104» отримано від мешканців Куп’янського та Чугуївського районів.

Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», починаючи з 2019 року технічне обслуговування будинкових мереж та обладнання забезпечують споживачі газу та балансоутримувачі будинків. Ця послуга стала ринковою. Для її замовлення споживачі та балансоутримувачі будинків самостійно обирають спеціалізовану організацію, яка має відповідний державний дозвіл, в тому числі АТ «Харківгаз». Вартість послуги з технічного обслуговування визначається спеціалізованою організацією. При цьому, виїзди на аварійні виклики споживачів, як і раніше, буде здійснювати тільки АТ «Харківгаз». Такі виклики є безкоштовними для клієнтів газової компанії.

«Щодня до аварійної служби АТ «Харківгаз» за допомогою звертається близько 50 споживачів. Більшість аварійних ситуацій виникає через те, що люди самостійно міняють, переставляють, ремонтують газове обладнання, втручаються в його роботу. Хоча виконувати газонебезпечні роботи, без ризику для оточуючих, мають право лише висококваліфіковані фахівці спеціалізованих організацій», - зазначив в.о. головного інженера АТ «Харківгаз» Вячеслав Іванченко.

Правилами безпеки систем газопостачання, затвердженими Міністерством енергетики та вугільної промисловості України передбачені ситуації, які створюють ризик виникнення аварійної ситуації та пов’язану з цим загрозу для споживачів газу. При виявленні таких ситуацій, АТ «Харківгаз» повинно припинити газопостачання споживачу. Згідно п. 5.7 глави V розділу 5 Правил безпеки, припинення подачі газу здійснюється у випадках:

наявності витоків газу;

несправної автоматики безпеки;

несправних оголовків димових і вентиляційних каналів;

відсутності тяги в димових і вентиляційних каналах;

самовільного підключення газових приладів і пристроїв споживача до системи газопостачання;

не забезпечення власником (балансоутримувачем) технічного обслуговування газового обладнання та мереж в будинку;

не відповідності системи газопостачання житлового будинку проектній та виконавчо-технічній документації.

Web-адреса: lubotin-rada.gov.ua/news/id/3196 | Переглядів: 179Дата публікації: 14:57 09.08.2019
Версія для слабо- зорих