З початку року аварійна служба АТ «Харківгаз» отримала близько 8 тис. викликів споживачів
З початку року аварійна служба АТ «Харківгаз» отримала близько 8 тис. викликів споживачів

З початку року аварійна служба АТ «Харківгаз» отримала близько 8 тис. викликів споживачів

З початку року аварійно-диспетчерська служба АТ «Харківгаз» локалізувала близько 8 тис. небезпечних ситуацій в домівках споживачів. Близько 80% випадків були пов’язані з витоками газу. Найбільша кількість звернень на номер «104» отримано від мешканців Куп’янського та Чугуївського районів.

Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», починаючи з 2019 року технічне обслуговування будинкових мереж та обладнання забезпечують споживачі газу та балансоутримувачі будинків. Ця послуга стала ринковою. Для її замовлення споживачі та балансоутримувачі будинків самостійно обирають спеціалізовану організацію, яка має відповідний державний дозвіл, в тому числі АТ «Харківгаз». Вартість послуги з технічного обслуговування визначається спеціалізованою організацією. При цьому, виїзди на аварійні виклики споживачів, як і раніше, буде здійснювати тільки АТ «Харківгаз». Такі виклики є безкоштовними для клієнтів газової компанії.

«Щодня до аварійної служби АТ «Харківгаз» за допомогою звертається близько 50 споживачів. Більшість аварійних ситуацій виникає через те, що люди самостійно міняють, переставляють, ремонтують газове обладнання, втручаються в його роботу. Хоча виконувати газонебезпечні роботи, без ризику для оточуючих, мають право лише висококваліфіковані фахівці спеціалізованих організацій», - зазначив в.о. головного інженера АТ «Харківгаз» Вячеслав Іванченко.

Правилами безпеки систем газопостачання, затвердженими Міністерством енергетики та вугільної промисловості України передбачені ситуації, які створюють ризик виникнення аварійної ситуації та пов’язану з цим загрозу для споживачів газу. При виявленні таких ситуацій, АТ «Харківгаз» повинно припинити газопостачання споживачу. Згідно п. 5.7 глави V розділу 5 Правил безпеки, припинення подачі газу здійснюється у випадках:

наявності витоків газу;

несправної автоматики безпеки;

несправних оголовків димових і вентиляційних каналів;

відсутності тяги в димових і вентиляційних каналах;

самовільного підключення газових приладів і пристроїв споживача до системи газопостачання;

не забезпечення власником (балансоутримувачем) технічного обслуговування газового обладнання та мереж в будинку;

не відповідності системи газопостачання житлового будинку проектній та виконавчо-технічній документації.

Переглядів: 523
Дата публікації: 14:57 09.08.2019
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
24.04.2024
25.04.2024
26.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>