Офіційний сайт Люботинської
міської ради, виконавчого комітету
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
ІНФОРМАЦІЯ щодо вставлення нових тарифів на послуги водопостачання та водовідведення (ВККУ Люботинсь   14.12.2019
ІНФОРМАЦІЯ щодо вставлення нових тарифів на послуги водопостачання та водовідведення (ВККУ Люботинсь   14.12.2019
У зв’язку з відключенням електроенергії на водозабірних спорудах по вул. Рябінова 17.12.2019 року та   13.12.2019
В зв’язку з ремонтними роботами 16.12.19 з 9 – до 16 буде відключення електроенергії   13.12.2019
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   13.12.2019
ВККУ Люботинської міської ради повідомляє: у зв’язку з аварійно-відновлюваними роботами на централіз   13.12.2019
Проєкти рішень виконкому на січень   12.12.2019
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 10.12.2019 р.   12.12.2019
LХXVII (позачергова) сесії Люботинської міської ради VІІ скликання від 10.12.2019   12.12.2019
Розпорядження № 315 від 11.12.2019 року "Про скликання LXXVIII(позачергової) сесії Люботинської місь   12.12.2019
Посилання
  
Пошук
Південній залізниці - 150 років!
Південній залізниці - 150 років!

Поділитися новиною:

Південній залізниці - 150 років!

Музей історії та залізничної техніки Південної залізниці

8 липня виповнилося 150 років Південній залізниці! Люботин є складовою частиною великої залізничної галузі Південної, так як історія його пов’язана з будівництвом залізниці, що розпочалося влітку 1871 року. Спочатку у місті було тільки три колії, і поїзд проходив лише один раз на тиждень,та вже з 1880-1890 років Люботин став значним залізничним вузлом на Харківсько-Миколаївській залізниці. Щодня він відправляв поїзди на Харків, Полтаву, Мерефу й Ворожбу. І основним населенням міста були залізничники. Зростаючі потреби в перевезеннях сприяли будівництву депо та підсобних цехів.
Про цю й іншу важливу інформацію можна дізнатися у Музеї історії та залізничної техніки Південної залізниці, який урочисто відкрився 7 липня 2014 року на день 145-річчя Південної залізниці.
А історія музею розпочалася з рішення директора Південної залізниці Миколи Уманця створити на занедбаній території колишньої станції Харків-Товарний унікальний музей, в якому могли б розміститися раритетні експонати та рідкісні документи.
Експозиції музею знаходяться у трьох залах, де є тисячі експонатів із історії розвитку галузі. Тут і чотириметровий макет залізниці з інфраструктурою міста, виготовлений вручну харків’янином Федоровим Борисом та переданий до музею за особистим сприянням Миколи Уманця. І копії рухомого складу, і унікальні документи та фото різних історичних періодів, і фрагменти кабінету вищого інженерного персоналу. А на відкритому майданчику представлено 36 одиниць раритетного рухомого складу та спеціальної техніки. Для відвідувачів є кафе, стилізоване під залізницю, де замовлення доставляє мініатюрний паровозик із вагончиком.
Музей розташований на території поблизу головного залізничного вокзалу магістралі Харків-пасажирський за адресою: м.Харків, вул. Червоноармійська 15 в, поруч із Північним терміналом.
Графік роботи: середа-неділя, з 9.00 до 18.00. Понеділок, вівторок - вихідні.
Вхід безкоштовний.
Контактний телефон: 724-35-29.
Обов’язково відвідайте музей, де ви дізнаєтеся багато цікавого і пізнавального про історію Південної залізниці!
 
Радник міського голови Лідія Куденко
Альбом:
Альбом:
Альбом:
Альбом:
Альбом:
Web-адреса: lubotin-rada.gov.ua/news/id/3065 | Переглядів: 102Дата публікації: 14:35 16.07.2019
Версія для слабо- зорих