25 квітня 2019 року представниками Люботинського міського СССДМ
25 квітня 2019 року представниками  Люботинського міського СССДМ

25 квітня 2019 року представниками Люботинського міського СССДМ

було проведено бесіду на тему «Сучасне рабство».

Метою заходу було  інформування незайнятого населення з питання протидії торгівлі людьми та навичок безпечної поведінки в кризових умовах.

Важливою інформацією, є також, що в країні діє Національна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів (безкоштовно з мобільних телефонів) за номером 527. 

 

 

Будь уважним – захисти себе!

 

Директор Люботинського МЦСССДМ

Тетяна Жмайлова

Альбом:
Альбом:
Альбом:
Переглядів: 130
Дата публікації: 15:29 02.05.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Територіальна виборча комісія інформує
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про внесення змін та доповнень до Додатку 2, Додатку 5 та Додатку 6 Програми реформу   18.09.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 14.09.2020 року по 18.09.2020 року з обслуговув   18.09.2020
У зв’язку з аварійно-відновлюваними роботами на централізованій мережі водопостачання по вул. Весела   17.09.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   17.09.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 17.09.2020 р. з 09:00 - до 13:00 буде припинено подачу електроенергі   16.09.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водопостачання по вул. Ветеринарн   16.09.2020
Гід з державних послуг — путівник у світі державних послуг   16.09.2020
У зв’язку з ремонтними роботами по вул.Залізнична, 38 16.09.2020 року з 09.30 до 17.00 години (орієн   16.09.2020
Проєкти рішень виконкому на жовтень   15.09.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін та доповнень до Додатку 2, Додатку 5 та Додатку 6 Програми реформу   15.09.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>