Усі громадяни, які звернулися або звернуться в 2019 році до кінця опалювального сезону з новим пакетом документів, для призначення субсидії з січня, лютого, березня, квітня 2019 року, будуть опрацьовуватись в новій системі, яка передбачає розрахунки за спожиті послуги субсидіантами через «Ощадбанк». Тобто, громадяни щомісячно будуть проінформовані СМС повідомленнями про розрахунки субсидією з підприємствами, які надають житлово-комунальні послуги, та отримають інформацію про необхідність, у разі потреби, здійснити доплату власними коштами за фактично спожиті послуги.
Починаючи з лютого 2019 року, тим кому субсидія була призначена з 2018 року, отримують субсидію до кінця опалювального періоду – у готівковій формі. Вся субсидія таким субсидіантам перераховується грошовим переказом через АТ «Ощадбанк» або зарахування таких коштів на поточні рахунки, відкриті в АТ «Ощадбанк», а пенсіонерам виплачується Пенсійним фондом одночасно з пенсією.
Наголошуємо, що громадяни, яким житлова субсидія надається у грошовій формі, (у тому числі готівковій) зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми житлової субсидії, перерахованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг або виплаченої їм готівкою.
Згідно з Положенням про порядок призначення субсидії, житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:
структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 грн.) на день звернення за призначенням житлової субсидії.
За отриманням інформації щодо будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, одержувачі субсидії звертаються до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.
За отриманням інформації щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) одержувачі житлової субсидії звертаються до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.
За отриманням інформації щодо операцій, здійснених за обліковим записом одержувача житлової субсидії щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг, одержувачі субсидії звертаються до АТ «Ощадбанк». Інформація надається в порядку, визначеному АТ «Ощадбанк».
Управління соціального захисту населення
Люботинської міської ради
Дата публікації: 15:53 16.04.2019