Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області інформує
Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області інформує

Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області інформує

після того, як ви знайдете бажаного сімейного лікаря, терапевта або педіатра, потрібно підписати з ним декларацію. Це швидкий та простий процес, головне – взяти всі документи та уважно слідувати правилам. Інструкцію про те, як обрати сімейно голікаря, на своїй сторінці у Facebook написала в.о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун.

Коли можна підписати декларацію?

Декларації можна починати підписувати вже з квітня. Зверніть увагу, що КНП «ЦПМСД» ЛМР  у якому працює обраний вами лікар,  підключений  до системи «Електронне здоров’я».

З собою потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви підписуєте декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини, то візьміть також свідоцтво про народження дитини.

Що робити далі?

Ваші дані та контактний телефон внесутьу систему «Електронне здоров‘я». Це зробить уповноважена особа закладу ПМД: в різних медзакладах це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар.

Декларації укладаються виключно в електронній формі – не буде жодних бланків, форм або печаток. Щоб пересвідчитись, що декларацію підписує  реальна людина й унеможливити спроби шахрайства, введено підтвердження за допомогою СМС-коду, який надходить на номер вашого мобільного телефону. СМС з кодом ви отримаєте після того, як уповноважена особа введе ваші дані в систему «Електронне здоров‘я».

У медзакладі роздруковують примірник декларації для перевірки. Уважно перегляньте усі свої дані.

Якщо все правильно, вам роздруковують ще один примірник декларації. Обидва примірники декларації мають бути ідентичними й без помилок.

Пацієнт підписує 2 примірники декларації. Один із примірників залишається у вас, інший – у медзакладу.

Уповноважена особа медзакладу накладає електронний цифровий підпис на декларацію та надсилає її в систему «Електронне здоров‘я».

Готово! Коли медичний заклад автономізується та укладе договір з Національною службою здоров’я, гроші за ваше обслуговування в обраного лікаря держава сплачуватиме до медичного закладу.

З повагою,

В.о. головного лікаря

І.А. Євдокимова

Переглядів: 557
Дата публікації: 13:30 21.06.2018
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
20.04.2024
21.04.2024
22.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>