Соціально-важлива новина Харківська філія Газмережі
Соціально-важлива новина Харківська філія Газмережі

Соціально-важлива новина Харківська філія Газмережі

Як діяти коли при оформленні платежу за розподіл газу зроблені помилки

 

З 01 липня поточна оплата за розподіл газу здійснюється споживачами на рахунок оператора мереж – Харківської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України». У випадку, коли при оформленні платежу були допущені помилки або неточності, сплачена сума не зарахується на особовий рахунок споживача.  

Як виправити ситуацію із помилками споживачам, чий особовий рахунок розпочинається із цифр 132…  

Покрокова інструкція. 

 

Варіант 1  -Кошти помилково перераховані споживачем на рахунок іншої організації: 

  1. Написати заяву на повернення коштів на адресу організації, яка отримала кошти. 
  2. Додати до заяви: копію паспорту, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату, виписку із банку з IBAN рахунком споживача. 
  3. Передати заяву з пакетом документів до організації, на рахунок якої помилково-оплачені кошт 
     
     
    Варіант 2 – Кошти помилково сплатили на рахунок іншої філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»: 
  1. Написати заяву на пошук оплачених коштів та зарахування їх на особовий рахунок споживача Харківської філії «Газмережі». 
  2. Додати до заяви: копію паспорту, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату  
  3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів. 
  4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії «Газмережі» перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача. 
     
     
    Варіант 3 – При оформленні платежу не вказані дані споживача або вказані з помилками (особовий рахунок, адреса): 
  1. Написати заяву на зарахування оплачених коштів, вказавши коректні дані споживача для зарахування коштів. 
  2. Додати копію платіжки, копію паспорту та ідентифікаційного коду. 
  3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів. 
  4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії «Газмережі» перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача. 
     
     
    Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів: 

 

Переглядів: 196
Дата публікації: 09:20 25.10.2023
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про надання _________________та членам її родини житлового приміщення за адресою: __   28.02.2024
Проєкти рішень виконкому від 28.02.2024 р.   28.02.2024
Оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля   22.02.2024
Проєкт рішення "Про внесення змін до Програми забезпечення цивільного захисту Люботинської міської т   22.02.2024
Терміни державної реєстрації шлюбу   22.02.2024
Повідомлення про намір встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами (збирання,пе   22.02.2024
Проєкт рішення "Про передачу з балансу Виконавчого комітету Люботинської міської ради автомобіля JAC   21.02.2024
Загубили свідоцтво? Замовте дублікат у кілька кліків на порталі Дія   20.02.2024
"Про затвердження Положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті Л   19.02.2024
Постанова №8 від 16.02.2024 р.   19.02.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>