Міська влада | Виконавчі органи | Структурні підрозділи | Відділ з питань державної реєстрації актів цивільного стану | Як зареєструвати смерть, якщо людина померла на тимчасово окупованій території України?
Як зареєструвати смерть, якщо людина померла на тимчасово окупованій території України?
Відповідно до ст. 317 Цивільного процесуального кодексу України, заява про встановлення факту смерті особи на тимчасово окупованій території України, визначеній Верховною Радою України, може бути  подана родичами, їхніми представниками до будь-якого суду за межами такої території України,  незалежно від місця проживання заявника.
      Заява подається з зазначенням факту, який необхідно встановити, та обгрунтуванням звернення до суду. Також додаються докази, якими є: оригінали та копії медичних документів, в тому числі складені на окупованих територіях, аудіо- та відеозаписи, пояснення та свідчення осіб, що можуть надати корисну інформацію, та інші документи, що можуть підтвердити час та місце смерті. За результатами розгляду суд повертає заяву чи відмовляє у винесенні рішення з подальшим роз’ясненням, як оскаржити чи що робити в подальшому, або виносить рішення про встановлення факту смерті. Ухвалене судом рішення у справах про встановлення факту смерті особи на тимчасово окупованій території України підлягає негайному виконанню, а його копія видається особам, які брали участь у справі, негайно після проголошення такого рішення або невідкладно надсилається судом до органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем ухвалення рішення для державної реєстрації смерті особи.  
 
Начальник відділу Безрук Тетяна Миколаївна
Переглядів: 126
Дата публікації: 13:14 13.10.2023
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>