Центр надання адміністративних послуг | Інформація про ЦНАП | Звітність роботи | 2021 рік | Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 2021 рік
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 2021 рік

 

З метою забезпечення прав громадян на отримання якісних адміністративних послуг в місті Люботин функціонує Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради, який результативно взаємодіє з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Протягом 2021 року збільшилась кількість адмінпослуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг. Так, на початок 2021 року надавалось 184 адмінпослуги  та з липня 2021 року надається 200 адмінпослуг.

 

Основними завданнями та функціями Центру є:

• організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернення;

• спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

• забезпечення інформування суб’єктів звернення про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через Центр.

 

На сьогоднішній день через Центр надаються наступні адміністративні послуги:

  • послуги Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків);
  • послуги Харківського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Харківському районі Харківської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків)
  • послуги Державної служби з надзвичайних ситуацій у Харківській області;
  • послуги Державної міграційної служби у Харківській області;
  • послуги відділу №7 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Харківській області;
  • управління соціального захисту населення Люботинської міської ради;
  • послуги виконкому Люботинської міської ради:

° відділ місцевого економічного розвитку;

° відділ земельних відносин;

° відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою;

° відділ з питань містобудування та архітектури;

° відділ з питань державної реєстрації;

°відділ у справах молоді та спорту;

°служба у справах дітей

  • Основні показники виконання:

За період з січня по грудень 2021 року адміністраторами Центру було розглянуто усних звернень громадян (у т.ч. за телефоном) - 6761; адміністративних послуг (письмових) – 4474 (в середньому за місяць - 373) та винесено 188 постанов про адміністративні правопорушення за ст. 197,198 Кодексу про адміністративні правопорушення (проживання без реєстрації місця проживання, втрата паспортугромадянина України).

На теперішній час здійснено реконструкцію нежитлової будівлі по вул. Ушакова 1б в місті Люботин Харківської області, під адміністративну будівлю (Центр надання адміністративних послуг).

 

 

Здійснюється попередній запис (консультації) для отримання адмінпослуг, засобами стаціонарного та мобільного зв’язку, скориставшись програмою Telegram, або за допомогою електронної пошти adm_centre.mrl@ukr.net.

В приміщенні Центру є можливість оплатити за адмінпослуги через мобільний   POS – термінал, термінал EasyPay, є місце для самообслуговування суб’єктам звернення для отримання адмінпослуг, які надаються в електронній формі.

На офіційному сайті Люботинської міської ради у розділі «Центр надання адміністративних послуг» є можливість отримання онлайн - допомоги скористувавшись програмою Skype в режимі чату: cnap-Liubotin.

 

Начальник Центру

надання адміністративних послугОлена НИКОНЕНКО

Переглядів: 633
Дата публікації: 14:31 04.01.2022
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>