Довідник | Архів сайту | ВУКГ (Виробниче управління комунального господарства) | 2021 | Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м. Люботин в період 20.12-24.12.2021р.
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м. Люботин в період 20.12-24.12.2021р.

 

1. Прибирання, вивіз сміття: автобусні зупинки, парк відпочинку, дитячі майданчики, вулиці міста.                                                                                                                                           

2. Вивезення побутових відходів від населення, бюджетних організацій, підприємств та установ, юридичних та фізичних осіб.(всього договорів з населенням на 24.12.2021р.- 4337, надійшло коштів від приватного сектору за вивіз ТПВ з 01.01.2021-24.12.2021р. – 606990,51грн.).

3. Посипання доріг пісочно-соляною сумішшю: вул. Слобожанська, вул. Деповська, вул. Травнева, вул. Шевченка, вул. Гайдара, пров. Мереф’янський, вул. Гавенко, вул. Челюскіна, дамба «Савиха», Солодівка до 2-ї Дамби, вул. Злагоди, вул. 8-Березня, Любовка (центральна вулиця), сел.. Коваленки (центральна вулиця), сел.. Манченки (центральна вулиця) .

4. Посипання тротуарів: вул. Слобожанська, вул. Джерелянська, вул. Театральна, вул. Травнева, вул. Шевченка, вул. Гавенка.

5. Перевезення шлаку вул. Шевченка - вул. Історична. 

6. Розчищення вулиць від снігу вул. Слобожанська, вул. Шевченка, вул. Деповська, вул. Полтавський шлях, вул. Першотравнева, Майдан соборний.

 

 

         Начальник ВУКГ ЛМР ХО                                                    О.Євтушенко

 

Переглядів: 433
Дата публікації: 09:01 24.12.2021
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>