Інформація для населення | Публічне обговорення | Із 06.08.2021р. по 04.09.2021р. на обговорення громадськості виноситься «План зонування території міста Люботин Харківської області в межах Люботинської міської ради (з включенням підпорядкованих селищ Коваленки, Байрак, Караван та села Смородського)
Із 06.08.2021р. по 04.09.2021р. на обговорення громадськості виноситься «План зонування території міста Люботин Харківської області в межах Люботинської міської ради (з включенням підпорядкованих селищ Коваленки, Байрак, Караван та села Смородського)

ОГОЛОШЕННЯ

 

        Виконавчий комітет Люботинської міської ради доводить до відома громадян, що з 06.08.2021р. по 04.09.2021р. на обговорення громадськості виноситься «План зонування території міста Люботин Харківської області в межах Люботинської міської ради (з включенням підпорядкованих селищ Коваленки, Байрак, Караван та села Смородського)».

       Бажаючі  можуть ознайомитись з матеріалами, зазначеного плану зонування в вестибюлі першого поверху приміщення виконкому  Люботинської міської ради за адресою:  м. Люботин Харківської області,     вул. Слобожанська, 26, а також а також у приєднаних документах.

       При виявлені розбіжностей та неточностей, які могли виникнути в процесі розробки  зазначеної містобудівної документації, просимо звертатись до відділу  з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю з обґрунтуванням у письмовому вигляді своїх зауважень та пропозицій       (каб. №18 1-й поверх приміщення виконкому – понеділок-п’ятниця, з 09.00 до 15.00 години (перерва 12.00-12.45)).

 

Виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області

Фотоальбом
Приєднані документи
Переглядів: 1253
Дата публікації: 14:48 06.08.2021
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>