Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Люботинської міської ради протягом І півріччя 2021 року
Робота із зверненнями громадян у виконкомі Люботинської міської ради будується у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів.
Станом на 30.06.2021 до виконкому надійшло 512 звернень. З зазначеної кількості звернень письмових – 463; під час особистого прийому у міського голови та його заступників (усних) -49.
Із загальної кількості звернень, що надійшли від громадян (512);
234 – вирішено позитивно;
223 – надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань;
36 – знаходяться на виконанні;
18 – направлені за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян».
1 – не підлягають розгляду.
Питання що порушувались у зверненнях:
Звернення, що надходять до виконкому вивчаються фахівцями, в установлені законом терміни заявникам надаються письмові відповіді.
Із загальної кількості громадян, які звернулися (512):
Радою з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення за звітний період надано матеріальну допомогу 211 заявникам на суму 233 100 грн..
Причиною звернень, як і раніше, є потреба громадян в отриманні матеріальної допомоги, незадовільний стан комунального та дорожнього господарства (незадовільний стан доріг, освітлення вулиць, водозабезпечення, послуги газопостачання, електропостачання, забезпечення районів міста транспортним сполученням, тощо).
Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» працює гаряча телефонна лінія. Інформація щодо її функціонування розміщена на офіційному сайті Люботинської міської ради.
Керуюча справами Лідія КУДЕНКО