Проєкт "Почуй мене"

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача.

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html  та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

Джерело: https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html

 

 

 

Яку інформацію ви можете отримати:

•  про субсидію від держави;

•  про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

•  про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

•  як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

•  про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

•  як оформити грошові виплати при народженні дитини;

•  про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

 

*****

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

 

На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю.

 

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють  у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

 

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

 

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Переглядів: 3
 
Переглядів: 121
Дата публікації: 13:00 24.03.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Рішення ХV сесії VІІІ скликання від 28 вересня 2021 року №789 "Про надання дозволу на створення орга   18.10.2021
Положення про порядок створення та діяльності органів самоорганізації населення на території Люботин   18.10.2021
Положення про орган самоорганізації населення "Дубрава"   18.10.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   18.10.2021
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 12.10.2021 р.   18.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>