Адміністративні послуги знаходяться в стадії редагування
Ведуться технічні роботи
За більш детальною інформацією звертатися за телефонами:
(057) 741-32-69, 096-566-04-12
Офіційна електронна адреса: tsnap32@oda.kh.gov.ua
Перелік адміністративних послуг, які надаються через
Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради
14. Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради*
1.Видача направлення для отримання послуг з соціальної та професійної адаптації
2.Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)
3.Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань
4.Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)
5.Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення
6.Позбавлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності за заявою особи
7.Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше
8.Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці
9.Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту
10.Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
11.Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення
12.Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
13.Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
14.Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку
15.Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
16.Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
17.Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”
18.Призначення державної допомоги при народженні дитини
19.Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування
20.Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
21.Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям
22.Призначення державної допомоги при усиновленні дитини
23.Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність
24.Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
25.Призначення одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”
26.Призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”
27.Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме
28.Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена
29.Оплата послуг патронатного вихователя та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя
30.Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”
31.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором
32.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, у тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири
33.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа
34.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного
35.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів стосовно укладення договорів щодо іншого цінного майна
36.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного
37.Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна
38.Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідчення та (або) державній реєстрації, у тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири
39.Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного
40.Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного
41.Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності
42.Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення
43.Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем
44.Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших категорій осіб
45.Видача посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
46.Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування
47.Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
48.Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки
49.Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку
50.Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
51.Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю
52.Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
53.Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”
54.Забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб
55.Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю
56.Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
57.Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
58.Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею
59.Призначення державної соціальної допомоги на догляд
60.Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю
61.Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу
62.Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю
63.Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)
64.Компенсація вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
65.Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2
66.Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою
67.Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю в ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт
68.Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою
69.Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їх батькам
70.Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
71.Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів
72.Виплата одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми
73.Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі
74.Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг
75.Продовження виплати тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату
76.Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі
77.Видача рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, до реабілітаційної установи
78.Забезпечення направлення до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою “Реабілітація дітей з інвалідністю”
79.Надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів
80.Надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів
81.Компенсація витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб
82.Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою такої особи
83.Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань
84.Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу
85.Надання згоди на перерахування коштів як оплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей
86.Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей
87.Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей
88.Надання згоди на перерахування коштів як оплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей
89.Надання згоди на перерахування коштів як оплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь в Революції Гідності, а також членів їх сімей
90.Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь в Революції Гідності, а також членів їх сімей
21. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю)
1.Видача дозволу на виконання будівельних робіт
2.Реєстрація зміни даних у дозволі на виконання будівельних робіт
3.Анулювання дозволу на виконання будівельних робіт за заявою замовника
4.Подання повідомлення про початок будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
5.Подання повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
6.Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта
7.Подання повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта
8.Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт
9.Скасування повідомлення про початок виконання будівельних робіт за заявою замовника
10.Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт
11.Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт
12.Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
13.Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
14.Скасування повідомлення про початок виконання підготовчих робіт за заявою замовника
15.Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки
16.Надання дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки
17.Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки
18.Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
19.Внесення змін до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
20.Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта
21.Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (а)
22.Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації
23.Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду
24.Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
25.Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
26.Погодження місця розміщення тимчасової споруди
27.Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
28.Продовження строку дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
29.Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
30.Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна у разі об’єднання, поділу об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо) в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
31.Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна з урахуванням фактичного розташування в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
32.Видача наказів про зміну поштових адрес земельним ділянкам з урахуванням фактичного розташування в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
33.Видача наказів про присвоєння поштових адрес об’єктам будівництва під час надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
34.Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам будівництва під час надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
35.Видача наказів про присвоєння поштових адрес об’єктам будівництва під час надання містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єкта будівництва в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
36.Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам будівництва під час надання містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єкта будівництва в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
37.Видача наказів про присвоєння поштової адреси об’єкту будівництва в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
38.Видача наказів про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна згідно з діючим законодавством стосовно реєстрації прав власності в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді
39.Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами у межах населеного пункту
40.Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів
22. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ з питань державної реєстрації)
1.Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
2.Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
3.Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
4.Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування та релігійної організації)
5.Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування та релігійної організації)
6.Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
7.Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування та релігійної організації)
8.Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування та релігійної організації)
9.Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
10.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
11.Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля
12.Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
13.Видача документів, що містяться в реєстраційній справі юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця
14.Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
15.Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи
16.Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
17.Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
18.Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
19.Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
20.Державна реєстрація фізичної особи - підприємця
21.Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
22.Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
23.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням
24.Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва
25.Державна реєстрація речового права, похідного від права власності
26.Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно
27.Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
28.Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
29.Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
30.Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
31.Скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням)
32.Заборона вчинення реєстраційних дій
33.Реєстрація місця проживання
34.Реєстрація місця проживання дитини до 14 років
35.Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання
36.Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини до 14 років
37.Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання за рішення суду
38.Реєстрація місця проживання та зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини до 14 років
39.Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання та реєстрація місця проживання (одночасне)
40.Реєстрація місця перебування
41.Видача витягу з реєстру територіальної громади
42.Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця
43.Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
44.Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостилю
*адміністративні послуги надаються також суб'єктами надання адміпослуг, на підставі узгоджених рішень та інш.
* послуга діє на період воєнного стану з урахуванням діючого законодавства
Переглядів: 4017
Дата публікації: 11:33 04.08.2020