Міська влада | Виконавчі органи | Структурні підрозділи | Відділ з питань державної реєстрації | ФОРМИ ЗАЯВ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
ФОРМИ ЗАЯВ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

До уваги фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб

ФОРМИ ЗАЯВ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

      З метою спрощення реєстраційної процедури, забезпечення зручного та інтуїтивного пошуку необхідної форми заяви, полегшення та прискорення процесу заповнення відповідних документів Міністерством юстиції України було затверджено нові форми заяв, що подаються для державної реєстрації –вони почнуть діяти з 1 червня 2020 року (наказ Міністерства юстиції України від 19 травня 2020 року № 1716/5 «Про оновлення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований в Міністерствіюстиції України 20 травня 2020 року за № 454/34737).

Важливо, що замість нинішніх 24-х форм заяв з 1 червня 2020 року буде використовуватися лише дев'ять – вони згруповані переважно за видом особи, щодо якої проводяться реєстраційні дії.

Відтепер, незалежно від дій, які необхідно провести, наприклад, щодо фізичної особи - підприємця (реєстрація фізичної особи підприємцем, включення відомостей про фізичну особу - підприємця до реєстру, зміни відомостей чи припинення), завжди подається одна затверджена форма заяви.

 

Основні правила оформлення заяв, що подаються для державної реєстрації,такі:


1) заява заповнюється друкованими літерами;
2) якщо певна сторінка заяви не заповнюється через відсутність відомостей, що містяться на ній, така сторінка не підписується заявником і не подається;
3) друк заяви може здійснюватися з обох сторін аркуша;
4) при обранні певних полів у заяві проставляється знак «V» або інший подібний знак, що свідчитиме про обрання певного поля;
5) відомості про кінцевого бенефіціарного власника засновника юридичної особи заповнюються та в подальшому оновлюються виключно у разі наявності серед засновників/учасників юридичної особи іншої юридичної особи;
6) відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чи засновника юридичної особи під час державної реєстрації змін чи реорганізації юридичної особи заповнюються виключно у разі, коли такі відомості потребують оновлення у зв’язку з певними змінами відомостей про таких кінцевих бенефіціарних власників;
7) заповнення у заяві більше відомостей, ніж необхідно, не заборонено та не є підставою для зупинення розгляду документів (наприклад, для державної реєстрації припинення юридичної особи окрім обов’язкового внесення відомостей про ідентифікаційний код заявником може бути внесено відомості про організаційно-правову форму та назву. Аналогічно і при державній реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем).

Звертаємо увагу, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чи засновника юридичної особи подають та в подальшому оновлюють усі юридичні особи, крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій.

Нові форми заяв можна завантажити за посиланням: https://minjust.gov.ua/n/22597

Увага!

Подання заяв в частині обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій здійснюється з дня розміщення на вебсайті Міністерства юстиції України відповідного оголошення про можливість обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій шляхом заповнення відповідних сторінок заяв. Іншими словами, з 1 червня 2020 року заяви у зазначеній частині «не працюватимуть» – потрібно дочекатися спеціального оголошення Мін'юсту. До появи такого оголошення як і раніше, у разі виявлення заявником бажання обрати спрощену систему оподаткування та/або зареєструватися платником податку на додану вартість та/або включитися до Реєстру неприбуткових установ та організацій слід подавати окрему реєстраційну заяву.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про номер телефону та/або адресу електронної пошти засновника/учасника, керівника чи члена керівного органу юридичної особи буде здійснюватися після доопрацювання програмних засобів цього реєстру.

Відділ з питань державної реєстрації виконавчого комітету Люботинської міської ради

Переглядів: 100
Дата публікації: 14:52 01.06.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Соціально-економічне становище м. Люботина за січень–червень 2020 року   10.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Мюдівська 11.08.2020 року з 04.00 до 17.00 години (о   10.08.2020
Проєкт рішення "Про передачу з балансу виконавчого комітету Люботинської міської ради на баланс ВУКГ   07.08.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 03.08.2020 року по 07.08.2020 року з обслуговув   07.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 06.08.2020 року з 09.00 до 15.00 (орієнтовно   06.08.2020
Соціально-економічне становище Харківської області за січень–червень 2020 року   05.08.2020
Соціально-економічне становище м. Люботина за січень–червень 2020 року   05.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року з 11-30 до 14-30 (орієнтовно   05.08.2020
У зв’язку з проведенням аварійних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року протягом дня в проміжку часу   04.08.2020
Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради виповнилося 7 років!   04.08.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>