Довідник | Архів сайту | КЖРЕП (Комунальне житлове ремонтно - експлуатаційне підприємство) | 2020 | Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 04.05.2020 року по 08.05.2020 року з обслуговування житлових будинків:
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 04.05.2020 року по 08.05.2020 року з обслуговування житлових будинків:

1.На звернення мешканцівжитлового будинку проведено обстеження  технічного стану м’якої покрівлі та внутрішньо будинкової мережі водовідведення по вул. Кооперативна,38/8з  приводу виконання ремонтних робіт.

 

2.На звернення мешканців житлового будинку по вул. Гвардії генерала Гавенка,10а (5під.) проведено обстеження  внутрішньо будинкової мережі водовідведення  до зовнішніх оглядових колодязів з приводу причищення мережі водовідведення по даному житловому будинку.

 

3.Виконано профілактичні дезінфекційні  заходи місць загального користування (під’їзди , поручні, сходинкові марші, тощо) багатоповерхових житлових будинків,які знаходяться на обслуговуванні підприємства підприємства.

 

4.Проведено роботи з усунення протікання внутрішньо будинкової мережі водовідведення по житловому будинку вул. Будівельна,11(2під.-місця загального користування).

 

5.Проводиться робота з боржникамибагатоквартирнихбудинків за  послуги по  утриманнюжитловихбудинків  та  врученнямповідомлень - попереджень.

 

6.Виконано  поточні  роботи  по  заявкам  мешканців:

  • виконано прочистку внутрішньо будинкової мережі водовідведення по житловому

будинку:вул. Гвардії генерала Гавенка,10а (4-5під.);

 

 

 

Начальник  Люботинського  КЖРЕП ЛМРХО       П.Ткаченко

Переглядів: 605
Дата публікації: 12:30 08.05.2020
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>