Довідник | Архів сайту | КЖРЕП (Комунальне житлове ремонтно - експлуатаційне підприємство) | 2020 | Звіт про проведену роботуЛюботинським КЖРЕП ЛМРХО з 27.04.2020 року по 30.04.2020 року з обслуговування житлових будинків:
Звіт про проведену роботуЛюботинським КЖРЕП ЛМРХО з 27.04.2020 року по 30.04.2020 року з обслуговування житлових будинків:
1.На звернення мешканцівжитлового будинку проведено обстеження  технічного стану внутрішньо будинкової мережі водовідведення по вул. Будівельна,15(1під.,2під.,3під.,підвал)з  метою  виявлення причинпротікання мережі водовідведення.
 
2.На звернення мешканців гуртожитку за адресою вул. Слобожанська,28 проведено обстеження внутрішньо будинкової мережі водовідведення місць загального користування 1 поверх з  метою  виявлення  та  усунення  причин протікання.
 
3.Виконано  окраску  вхідних  під’їздних  металевих  дверей  місць загального користування по житловому будинку вул. Деповська,58а.
 
4.Виконано роботи з ремонту цегляної кладки дерев’яного дверного пройому виходу на м’яку покрівлю  по житловому  будинку  вул. Деповська,58а.
 
5.Проводиться робота з боржникамибагатоквартирнихбудинків за  послуги по  утриманнюжитловихбудинків  та  врученнямповідомлень - попереджень.
 
6.Виконано роботи з зняття показників електролічильників обліку місць загального користування  багатоповерхових  житлових  будинків  за  квітень  місяць 2020 року.
 
7.Виконано поточніроботи  по  заявкам  мешканців:
 
- виконанозаміну  ламп та ремонт світильниківмісцьзагальногокористуванняжитловихбудинківпо  вул. Ціолковського,3(2під.- зовнішнєосвітлення), вул. Слобожанська,75(1під.-1пов.);
 
 
 
 
Начальник  Люботинського  КЖРЕП ЛМРХО         П.Ткаченко
Переглядів: 673
Дата публікації: 11:37 30.04.2020
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>