Щодо реформування Державної архітектурно-будівельної інспекції України

         Щодо реформування Державної архітектурно-будівельної інспекції України
        
       На даний час у нашій країні відбувається реформування системи органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду для підвищення ефективності здійснення і розмежування існуючих повноважень дозвільних і реєстраційних функцій ДАБІ від здійснення архітектурно-будівельного контролю та нагляду та зменшення рівня корупції у сфері державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
     У зв’язку з реформуванням, Кабінетом Міністрів України 13 березня 2020 року прийняті та вступили в дію постанови № 218 і 219.
      Так, згідно з постановою № 218 ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію (ДАБІ) та утворено центральний орган виконавчої влади – Державну сервісну службу містобудування України (Держсервісбуд).
      Основними завданнями новоствореної структури є надання (отримання, реєстрація), відмова у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
     Іншою постановою КМУ № 219 від 13 березня 2020 року утворено ще два центральних органи виконавчої влади: Державну інспекцію містобудування України та Державне агентство з технічного регулювання у містобудуванні України.
      Державні органи здійснюватимуть державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю і нагляду та технічного регулювання у сфері містобудування відповідно.
      Діяльність новостворених структур координується Кабміном Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій України.
         Натомість відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства» № 320-VIII, який набув чинності з  вересня 2015 року, передбачено реформування діючої системи державного архітектурно-будівельного контролю, шляхом надання можливості міським, сільським та селищним радам утворювати власні органи держархбудконтролю та розмежування повноважень у сфері державного архітектурно-будівельного контролю між органами місцевого самоврядування та Держархбудінспекцією.
        Нову систему органів держархбудконтролю створено з метою максимального наближення органів, які здійснюють заходи державного архітектурно-будівельного контролю і виконують дозвільні та реєстраційні функції у сфері містобудівної діяльності до громадян та суб’єктів господарювання.
        Станом на сьогодні вказана норма закону є чинною.
       Відділ з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю виконавчого комітету Люботинської міської ради продовжуює виконувати свої делеговані функції щодо дозвільних процедур стосовно об`єктів з незначними класами наслідків (відповідальності) (СС1) і середніми класами наслідків (відповідальності) (СС2).


Начальник відділу з питань містобудування,
архітектури та держархбудконтролю виконавчого
комітету Люботинської міської ради
Харківської області                                                                                          С. КРАВЧЕНКО

Переглядів: 1070
Дата публікації: 16:08 27.04.2020
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
30.03.2024
31.03.2024
01.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>