Довідник | Архів сайту | 2020 рік | квітень | Відключення електропостачання 13 та 21 квітня 2020 року
Відключення електропостачання 13 та 21 квітня 2020 року

У зв’язку з ремонтними роботами 13.04.2020 р. з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії по вул. Східній, пров. та в-ду Східному, в-ду Врожайному, пров. Харківському.

 

У зв’язку з ремонтними роботами 21.04.2020 р. з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії по вул. та пров. Змагань, вул. та пров. Суворова, вул. Харківській, пров. Холодногірському, в-ду Луговому, в-ду Українському, в-ду Воронезькому, в-ду Мирному, пров. Качковому, вул. Шкільній, вул. Шмідта, пров. Лиманскому, вул. Слобожанській, пров. Луговому. 

 

Довідки за телефоном: 742-23-72

Переглядів: 2390
Дата публікації: 13:44 03.04.2020
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про передачу з балансу Виконавчого комітету Люботинської міської ради FPV дронів на    24.04.2024
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>