Довідник | Архів сайту | ВККУ (Водопровідно-каналізаційне комунальне управління) | 2019 | Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської ради за грудень 2019 року
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської ради за грудень 2019 року
  1. Водопостачання: 

 

•    було усунено пориви на централізованій мережі питного водопостачання міста – 10 од.;

  • проведено встановлення лічильників в домоволодінні абонентів – 6 од.;
  • проведено обстеження приватної врізки на встановлення лічильника холодної води – 7  абонентів.
  • проведено ремонт вуличної водорозбірної колонки громадського користування – 1 од.
  • Усунено течії з оглядового колодязя на централізованій мережі водопостачання – 2 од.
  • Виконано ремонт приватної врізки – 2 од.
  • Роботи з підключення врізки до централізованої мережі водопостачання – 1 од.
  • Ремонт крану в оглядовому колодязі – 2 од.
  • Закрито водопровідні врізки – 3 од.
  • Заміна централізованої мережі водопостачання – 80 п.м.

 

 

2.Водовідведення:


• прочищено від сміття 24  оглядових колодязів на самопливній централізованій комунальній мережі водовідведення міста;

       - прочищено 450 п. м. самопливної централізованої комунальної мережі водовідведення міста;

      - відкачано стоків та промито каналізаційних колекторів на самопливній централізованій комунальній мережі водовідведення міста –13 разів.

      - заміна централізованої мережі водовідведення – 15 п.м.

 

 

 

  

Начальник ВККУ

Люботинської міської ради                                                     ДЛУГАШ О.

Переглядів: 1055
Дата публікації: 15:52 09.01.2020
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>