Довідник | Архів сайту | Позачергові вибори народних депутатів України 21 липня 2019 року | Правила внесення запиту в "Особистому кабінеті виборця”
Правила внесення запиту в "Особистому кабінеті виборця”
Правила внесення запиту в "Особистому кабінеті виборця”

Шановні люботинці!

 

Сучасні електронні технології сьогодні дають можливість, не виходячи з домівки, перевіряти себе в Державному реєстрі виборців через “Кабінет виборця”. Позитивна відповідь означає, що ви є у Реєстрі, а, отже, і в списках виборців на будь-які види виборів чи референдумів. Це дійсно зручно, і вже 917 люботинців перевірили себе через електронний кабінет. Велике прохання, проводячи перевірку, будьте уважні при заповненні полів Ваших же персональних даних. Чомусь виникають проблеми саме через неуважність при заповненні полів “Прізвище”, “Ім'я”, “По батькові” та “Дата народження”. Саме такі дрібні технічні неуважності не дають Вам змоги отримати підтвердження Вашої присутності в Реєстрі.

Із випадків, коли люботинці не знайшли себе в Реєстрі, всі  пов'язані саме з неправильним внесенням персональних даних при направленні запиту. Також просимо відповідально поставитись до перевірки та спеціально не спотворювати введену інформацію. Кабінет виборця - не місце для ігор!

Отже, ще раз нагадуємо правила внесення запиту в "Особистому кабінеті виборця”.

Для того, щоб перевірити інформацію про включення до Державного реєстру виборців необхідно заповнити всі поля.

Прізвище, ім'я, по батькові повинні бути вказані українською мовою відповідно до написання в паспорті.

Поле "ПО БАТЬКОВІ" може залишатися порожнім лише у разі відсутності у виборця по батькові відповідно до звичаю національної меншини, до якої він належить, та відсутності “ПО БАТЬКОВІ" в паспорті.

Вказати відомості щодо виборчої адреси: поточної адреси реєстрації місця проживання - регіон, район, населений пункт.

Вказати актуальну адресу електронної пошти (е-mail). На цю адресу будуть відправлятися одноразові коди підтвердження.

Після того, як всі дані вказано, натиснути на кнопку «Перевірити вказані дані».

На Вашу електронну пошту буде надіслано одноразовий числовий код, який необхідно вказати в полі «Код підтвердження» та натиснути на кнопку «Відправити на опрацювання». Термін дії коду обмежений - 15 хвилин. Якщо код вказаний вірно, то запит буде надіслано на опрацювання. Результат запиту буде доступний протягом декількох хвилин, в залежності від завантаження серверу обробки запитів.

 Існують обмеження щодо запитів протягом доби: не більше 3 на одну адресу електронної пошти.

Якщо Вам не надходить на електронну пошту код підтвердження доступу, перевірте налаштування спам- фільтрів вашої поштової скриньки, можливо повідомлення із кодом потрапляє у спам.

 

Начальник ВВДРВ

Н.Крюченко

Переглядів: 456
Дата публікації: 09:05 30.05.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09.10.2021 року   13.10.2021
Рішення ХV сесії VIII скликання від 28 вересня 2021 року №791 "Про надання дозволу на створення орга   13.10.2021
Рішення ХV сесії VIII скликання від 28 вересня 2021 року №791 "Про надання дозволу на створення орга   13.10.2021
Рішення ХV сесії VІІІ скликання від 28 вересня 2021 року №882 "Про надання дозволу на створення орга   13.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 09 жовтня 2021 року   13.10.2021
Положення про орган самоорганізації населення "Змагання"   13.10.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>