Довідник | Архів сайту | Позачергові вибори народних депутатів України 21 липня 2019 року | Правила внесення запиту в "Особистому кабінеті виборця”
Правила внесення запиту в "Особистому кабінеті виборця”
Правила внесення запиту в "Особистому кабінеті виборця”

Шановні люботинці!

 

Сучасні електронні технології сьогодні дають можливість, не виходячи з домівки, перевіряти себе в Державному реєстрі виборців через “Кабінет виборця”. Позитивна відповідь означає, що ви є у Реєстрі, а, отже, і в списках виборців на будь-які види виборів чи референдумів. Це дійсно зручно, і вже 917 люботинців перевірили себе через електронний кабінет. Велике прохання, проводячи перевірку, будьте уважні при заповненні полів Ваших же персональних даних. Чомусь виникають проблеми саме через неуважність при заповненні полів “Прізвище”, “Ім'я”, “По батькові” та “Дата народження”. Саме такі дрібні технічні неуважності не дають Вам змоги отримати підтвердження Вашої присутності в Реєстрі.

Із випадків, коли люботинці не знайшли себе в Реєстрі, всі  пов'язані саме з неправильним внесенням персональних даних при направленні запиту. Також просимо відповідально поставитись до перевірки та спеціально не спотворювати введену інформацію. Кабінет виборця - не місце для ігор!

Отже, ще раз нагадуємо правила внесення запиту в "Особистому кабінеті виборця”.

Для того, щоб перевірити інформацію про включення до Державного реєстру виборців необхідно заповнити всі поля.

Прізвище, ім'я, по батькові повинні бути вказані українською мовою відповідно до написання в паспорті.

Поле "ПО БАТЬКОВІ" може залишатися порожнім лише у разі відсутності у виборця по батькові відповідно до звичаю національної меншини, до якої він належить, та відсутності “ПО БАТЬКОВІ" в паспорті.

Вказати відомості щодо виборчої адреси: поточної адреси реєстрації місця проживання - регіон, район, населений пункт.

Вказати актуальну адресу електронної пошти (е-mail). На цю адресу будуть відправлятися одноразові коди підтвердження.

Після того, як всі дані вказано, натиснути на кнопку «Перевірити вказані дані».

На Вашу електронну пошту буде надіслано одноразовий числовий код, який необхідно вказати в полі «Код підтвердження» та натиснути на кнопку «Відправити на опрацювання». Термін дії коду обмежений - 15 хвилин. Якщо код вказаний вірно, то запит буде надіслано на опрацювання. Результат запиту буде доступний протягом декількох хвилин, в залежності від завантаження серверу обробки запитів.

 Існують обмеження щодо запитів протягом доби: не більше 3 на одну адресу електронної пошти.

Якщо Вам не надходить на електронну пошту код підтвердження доступу, перевірте налаштування спам- фільтрів вашої поштової скриньки, можливо повідомлення із кодом потрапляє у спам.

 

Начальник ВВДРВ

Н.Крюченко

Переглядів: 908
Дата публікації: 09:05 30.05.2019
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
24.04.2024
25.04.2024
26.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>