Оформлення субсидій | Міністерство соцiальної політики України 5 головних запитань про монетизацію пільг і субсидій
Міністерство соцiальної політики України 5 головних запитань про монетизацію пільг і субсидій

1. Чи потрібно повторно подавати документи ?

Так, усім отримувачам пільг і субсидій обов’язково потрібно У ТРАВНІ подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних.

В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг.

Тим, хто звернеться за допомогою вперше у 2019 році, у травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації пільг і субсидій.

2. Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок?

На кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде АВТОМАТИЧНО відкритий персональний обліковий запис в банку, на якому будуть відображатися житлової субсидії у грошовій формі.

Персональний обліковий запис матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду.

Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів та пільговиків SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок.

Після закінчення опалювального сезону - у червні -  суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії.  Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк.

3. Як відбуватиметься оплата комуналки?

Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це, та про те скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме субсидіанта SMS-повідомленням.

Для субсидіантів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ КАБІНЕТИ, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800.

4. Чому Ощадбанк?

Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду  співпраці  з підприємствами паливно-енергетичного комплексу.

Банк володіє найбільшою мережею відділень – понад 3 200, які присутні в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, та має великий ДОСВІД щодо виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію пільг і субсидій саме через цей державний банк.

Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме.

5. Чому гроші не роздадуть одразу на руки?

В Україні субсидію отримує майже половина українських сімей. Якщо одразу роздати такій кількості людей гроші на руки, є ризик гіперінфляції та кризи комунальних неплатежів.

Уявімо ситуацію, що 8 млрд. грн. щомісяця замість оплати комуналки попадатимуть на споживчий ринок. Уже через два місяці житлово-комунальне господарство України спіткає колапс, адже надавачі послуг не зможуть розрахуватися з тим же Нафтогазом за куплений газ.

Тому допомога надходитиме на персональний обліковий запис субсидіанта та пільговика в Ощадбанк, а все, що залишиться після оплати комунальних послуг протягом року, за результатами опалювального сезону ЕНЕРГООЩАДНІ українці зможуть забрати з банку готівкою.

 

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

за інформацією Міністерства соцiальної політики України

 

 

http://www.msp.gov.ua/news/16511.html
 

 

Приєднані документи
Переглядів: 703
Дата публікації: 10:10 21.01.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду директора Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступен   26.10.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Гвардії-генерала Гавенко Л.А та по вул. Шевченко 26   26.10.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 19.10.2020 року по 23.10.2020 року з обслуговув   23.10.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Гвардії-генерала Гавенко Л.А та по вул. Шевченко 23   23.10.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджетміс   22.10.2020
У зв`язку з тим що, 21.10.2020 р. вийшов з ладу насосний агрегат глибинної свердловини на водозабірн   22.10.2020
Фінансовий звіт   21.10.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Гвардії-генерала Гавенка Л.А та по вул. Шевченка 22   21.10.2020
Реєстрація ФОП онлайн на порталі Дія   21.10.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін та доповнень до Додатку 2, Додатку 5 та Додатку 6 Програми реформу   20.10.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>