Бюджет | Звіти про виконання бюджету | 2019 рік | Інформація про виконання міського бюджету м. Люботин | Інформація про виконання міського бюджету станом на 04.01.2019 року
Інформація про виконання міського бюджету станом на 04.01.2019 року

Інформація про виконання міського бюджету м.Люботин станом на 04.01.2019 року

(за оперативними даними).

Станом на 04.01.2019 року до міського бюджету надійшло доходів в сумі 3604,2 тис.грн, в т.ч.

До загального фонду (без урахування трансфертів) надійшло доходів в сумі 1674,5 тис.грн.

Доходів спеціального фонду (без урахування трансфертів) надійшло 5,1 тис.грн.

Субвенцій з державного та обласного бюджету надійшло в сумі 1924,6 тис.грн., з них:

- освітня субвенція – 1184,1 тис.грн.

- медична субвенція – 740,5 тис.грн.

Переглядів: 323
Всього переглядів вкладених ресурсів: 323
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень виконкому на травень   22.04.2021
Як проголосувати за проєкт Громадського бюджету   22.04.2021
Зміни та доповнення до Програми соціального та економічного розвитку Люботинської міської територіал   22.04.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   21.04.2021
Зміни та доповнення до Програми соціального та економічного розвитку Люботинської міської територіал   21.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Шевченко, 130 22.04.2021 р. з 09.00 до 17.00 (орієн   21.04.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до Положення про конкурс на право надання послуг з вивезення тверд   21.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Дуншівський, 17 20.04.2021 року з 15-30 до 17-00 (   20.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Шевченко, 19 20.04.2021 р. з 10.00 до 17.00 (орієнт   20.04.2021
Бланки для завантаження   20.04.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>