Бюджет | Звіти про виконання бюджету | 2018 рік | Інформація про виконання міського бюджету м.Люботин | Інформація про виконання міського бюджету станом на 12.11.2018 року
Інформація про виконання міського бюджету станом на 12.11.2018 року

Інформація про виконання міського бюджету м.Люботин станом на 12.11.2018 року

(за оперативними даними).

Станом на 12.11.2018 року до міського бюджету надійшло доходів в сумі 194419,8 тис.грн, в т.ч.

До загального фонду (без урахування трансфертів) надійшло доходів в сумі 66615,7 тис.грн.

Доходів спеціального фонду (без урахування трансфертів) надійшло 3368,5 тис.грн.

Базової дотації з державного бюджету надійшло в сумі 5038,4 тис.грн.

Субвенцій з державного та обласного бюджету надійшло в сумі 119397,2 тис.грн., з них:

- освітня субвенція – 22812,0 тис.грн.

- медична субвенція – 19260,4 тис.грн.

- соціальні субвенції – 62989,6 тис.грн.

- на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 534,5 тис.грн.

- на відшк. вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 914,5 тис.грн.

- на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції – 2286,3 тис.грн.

- на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 23,0 тис.грн.

- на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 510,4 тис.грн.

- на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 5764,0 тис.грн.

- на виконання інвестиційних проектів – 3143,5 тис.грн.

- за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду

– 307,0 тис.грн.

- інші субвенції – 852,0 тис.грн.

Фінансування запланованих видатків міського бюджету проводилось в межах взятих розпорядниками коштів бюджетних зобов’язань відповідно до встановленого порядку казначейського обслуговування видатків місцевих бюджетів.

Фінансування міського бюджету проведено на суму 186598,0 тис.грн., з них, в першу чергу, кошти спрямовувались на захищені статті витрат, а саме: заробітну плату з нарахуваннями – 75266,4 тис.грн., медикаменти та перев`язувальні матеріали – 562,6 тис.грн., продукти харчування – 1786,1 тис.грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 6118,6 тис.грн., соціальне забезпечення – 65962,1 тис.грн.

Станом на 12.11.2018 року прострочена заборгованість з виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ відсутня.

Переглядів: 206
Всього переглядів вкладених ресурсів: 206
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення " Про створення Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних праців   13.08.2020
Проєкт рішення "Про ліквідацію методичного кабінету відділу освіти Люботинської міської ради Харківс   13.08.2020
Проєкт "СТАТУТ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ» ЛЮБОТИНСЬ   13.08.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 19.08.2020 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   12.08.2020
У зв’язку з відключенням електроенергії на водозабірних спорудах по вул. Підгірна 12.08.2020 року з    12.08.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до Програми щодо вшанування та відзначення державних, міських, про   12.08.2020
Місцеві вибори-2020: кого та куди обиратимемо   12.08.2020
Проєкт рішення "Про скорочення чисельності штатних працівників структурного підрозділу методичного к   12.08.2020
Проєкт "СТАТУТ ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІС   12.08.2020
Проєкт рішення "Про створення Центру професійного розвитку педагогічних працівників Люботинської міс   12.08.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>