Офіційний сайт Люботинської
міської ради, виконавчого комітету
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Відключення електропостачання 13 та 21 квітня 2020 року   03.04.2020
Про особливості надання житлових субсидій в період карантину   03.04.2020
Щодо повідомлення про зміни та відповідальність громадян, які отримують житлову субсидію!   03.04.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 30.03.2020 року по 03.04.2020 року з обслуговув   03.04.2020
У зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт на централізованій мережі водопостачання по пров. М   03.04.2020
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   03.04.2020
Проєкт рішення "Про проведення у місті щорічної всеукраїнської весняної акції з благоустрою «За чист   02.04.2020
Проєкт рішення "Про надання дозволу на видалення дерев по вул. Шевченка (центральний парк м. Люботин   02.04.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   02.04.2020
Проєкт рішення "Про затвердження посадового складу міської комісії з питань техногенно-екологічної б   02.04.2020
Посилання
  
Пошук
Люботин | Видатні особистості | Вольвач Петро Йосипович - кавалер Ордена Леніна, Ордена Дружби народів, залізничник, машиніст паровозу
Вольвач Петро Йосипович - кавалер Ордена Леніна, Ордена Дружби народів, залізничник, машиніст паровозу

          Народився в 1931 році в с. Черемушна, що на Валківщині. Батьки – хлібороби.

Закінчив семирічку, мріяв стати залізничником. Пробував поступати до Люботинського залізничного училища №2. Відразу завернули: і років не вистачало і зростом тоді не вийшов.

          А в 1949 році на «відмінно»  склав іспити  і пройшов.Училище закінчив з відзнакою.

          У 1951 році направили в депо «Жовтень» кочегаром.Тоді майбутній помічник машиніста повинен був пропрацювати не менш як 7 місяців кочегаром і три місяці – слюсарем ремонту паровозів.

            « 1 серпня 1952 року прийшов я на слюсарну дільницю депо, а мене викликають до завідуючого локомотивною бригадою Олексія Антоновича Щукіна-згадував Петро Йосипович. Сьогодні ,- каже,- в тебе перша поїздка помічником…» І паровоз той памятний – ИС -20-115, і рейс до Курська, і поїзд №72 Севастополь – Москва – все незабутнє. А повернувся додому –  жили в Люботині – ще одна радість: донька народилася…

               Закінчив заочно Харківський залізничний технікум за спеціальністю «електрорухомий склад».

              Чималі і трудові здобутки Петра Йосиповича. У 1969 році присвоєно звання найкращого машиніста мережі залізниць, нагороджений знаком «Мільйон кілометрів безаварійної роботи», орденом Дружби народів, а 03 липня 1986 року Указом Президії Верховної Ради СРСР нагороджений орденом Леніна. Передовик соціалістичного змагання локомотивного депо «Октябрь», ударник комуністичної праці.

За роки на транспорті Питро Йосипович зекономив понад 1 мільйон 250 тисяч кіловат-годин електроенергії.

 

Переглядів: 504
Дата публікації: 14:02 24.09.2018
Версія для слабо- зорих