Новини медицини | 2018 рік | Як обрати сімейного лікаря | ЯК ПІДПИСАТИ ДЕКЛАРАЦІЮ З ЛІКАРЕМ: ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ
ЯК ПІДПИСАТИ ДЕКЛАРАЦІЮ З ЛІКАРЕМ: ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ

Для підписання декларації з лікарем:

1.Зверніться у медзаклад, де працює терапевт, педіатр чи сімейний лікар, з яким ви хочете підписати декларацію. З собою потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви підписуєте декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини, то візьміть також свідоцтво про народження дитини.

Важливо: заклад, у якому працює обраний вами лікар, має бути підключеним до системи «Електронне здоров’я». Чи підключений заклад до електронної системи охорони здоров'я - уточніть у реєстратурі або у лікаря, або перевірте самостійно на сайті:  https://portal.ehealth-ukraine.org/divisions.html#/

2. Ваші дані та контактний телефон внесуть у систему «Електронне здоров‘я». Це зробить уповноважена особа закладу ПМД: в різних медзакладах це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар тощо.

Важливо: дані вносяться в електронну систему – не буде жодних бланків, форм, печаток тощо. Після введення даних пацієнт отримує СМС з кодом на вказаний номер телефону, який уповноважена особа медзакладу вводить у систему «Електронне здоров‘я» для підтвердження.

3. Уповноважена особа медзакладу роздруковує із системи «Електронне здоров‘я» примірник декларації для перевірки.

Важливо: Уважно перевірте усі свої дані. Якщо помітили помилку – скажіть про це уповноваженій особі медзакладу. Декларацію роздруковуватимуть до тих пір, поки все не буде правильно.

4. Якщо все правильно, уповноважена особа медзакладу роздруковує із системи «Електронне здоров‘я» ще один примірник декларації

Важливо: Обидва примірники декларації мають бути ідентичними і без помилок.

5. Пацієнт підписує 2 примірники декларації

Важливо: Уповноважена особа проставляє відмітку з датою на обох примірниках декларації. Один із примірників залишається у вас, інший – у медзакладу.

6. Уповноважена особа медзакладу накладає електронний цифровий підпис працівника юридичної особи на декларацію та надсилаєїї в систему «Електронне здоров‘я»

Важливо: Ви офіційно задекларували вибір свого лікаря. Гроші за ваше обслуговування держава (НСЗУ) сплачуватиме закладу, у якому працює вибраний вами лікар. Цей процессрозпочнеться одразу, коли медзаклад увійде у реформу: автономізується та укладе договір з НСЗУ.

 

 КЗОЗ "Центр первинної медико - санітарної допомоги"

 Люботинської міської ради

Переглядів: 411
Дата публікації: 14:53 23.06.2018
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   04.12.2020
Проєкт рішення "Про розміщення тимчасово вільних коштів бюджету Люботинської міської територіальної    04.12.2020
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   04.12.2020
Додаток "План діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік"   04.12.2020
Проєкти рішень - земля від 03-12-2020   03.12.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Квіткова 03.12.2020 року з 13.30 до 17.00 години (о   03.12.2020
Проєкт рішення "Про утворення міждисциплінарної команди для організації соціального захисту дітей, я   02.12.2020
Проєкт рішення "Про розгляд проєкту бюджету Люботинської міської територіальної громади на 2021 рік    02.12.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водопостачання по вул.Молокова 02   02.12.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водопостачання по вул. Ветеринарн   01.12.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>