Центр надання адміністративних послуг | Суб’єкти надання послуг
Суб’єкти надання послуг

Суб’єкти надання адміністративних послуг та їх контакти

 

Люботинський відділ головного управління державної міграційної служби України в Харківській області
 
м. Люботин, вул. Слобожанська, 12
тел. 0686025922
«Електронна черга»: https://dmsu.gov.ua/services/online.html

 

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції 

м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28,
тел. (0542) 66-19-48, факс (0542) 66-19-49,
 

Харківській відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Харківському районі Харківської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 

м. Мерефа, вул. Культури, 2Б 
тел.  057-748-45-45.

Представник відділу у м. Люботині  - 0730813863

 
Відділ №7 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Харківській області
 
м. Харків, вул. Космічна, 21

 

Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області

м. Харків, вул. Шевченка 8,
тел. (057) 700-11-20
 

Відділ місцевого економічного розвитку виконкому ЛМР

   м. Люботин, вул. Слобожанська, 26
тел.  для довідок 057 741-11-72
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com

 

Відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою виконкому ЛМР

м. Люботин, вул. Слобожанська, 26
тел.  для довідок 057 741-11-63
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com

 

Відділ земельних відносин виконкому ЛМР

м. Люботин, вул. Слобожанська, 26
тел.  для довідок 057 741-34-09
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com

 

Відділ з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю виконкому ЛМР

м. Люботин, вул. Слобожанська, 26
тел.  для довідок 057 741-11-68
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com

Консультації в приміщенні ЦНАП: вівторок, четвер з 9-00 до 15-00

 

Відділ  з питань державної реєстрації виконкому ЛМР

м. Люботин, вул. Слобожанська, 26
тел.  для довідок 057 741-04-07
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com
 

Відділ культури, молоді  та спорту Люботинської міської ради Харківської області

м. Люботин, вул. Слобожанська, 24/1
тел.  для довідок 057 741-14-86
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com
 

Служба у справах дітей виконкому ЛМР

м. Люботин, вул. Ушакова, 1А
тел.  для довідок 057 741-01-99
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com
 

Управління соціального захисту населення ЛМР

м. Люботин, вул. Слобожанська, 24/1
тел.  для довідок 057 741-18-05
E-mail: 6342uszn@ukr.net
 
Відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики
 
м. Люботин, вул. Слобожанська, 26 каб №19
тел. 057 741-34-17
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com
 
 
Робоча група з питань громадського бюджету (бюджету участі) Люботинської міської територіальної громади 
 
м. Люботин, вул. Слобожанська, 26
тел. 057 741-14-82
E-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com
Переглядів: 3116
Дата публікації: 15:31 02.05.2018
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про надання _________________та членам її родини житлового приміщення за адресою: __   28.02.2024
Проєкти рішень виконкому від 28.02.2024 р.   28.02.2024
Оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля   22.02.2024
Проєкт рішення "Про внесення змін до Програми забезпечення цивільного захисту Люботинської міської т   22.02.2024
Терміни державної реєстрації шлюбу   22.02.2024
Повідомлення про намір встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами (збирання,пе   22.02.2024
Проєкт рішення "Про передачу з балансу Виконавчого комітету Люботинської міської ради автомобіля JAC   21.02.2024
Загубили свідоцтво? Замовте дублікат у кілька кліків на порталі Дія   20.02.2024
"Про затвердження Положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті Л   19.02.2024
Постанова №8 від 16.02.2024 р.   19.02.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>