Діяльність | Органи самоорганізації населення | Повний перелік документів, які можуть надавати органи самоорганізації населення
Повний перелік документів, які можуть надавати органи самоорганізації населення
 

Повний перелік документів, які можуть надавати органи самоорганізації населення 

Назва документа

Мета отримання документу

1.

Акт, що підтверджує факт відсутності участі одного з батьків у вихованні дитини

Акт надається для підтвердження права батьків на додаткову відпустку

2.

Акт про наявність дітей (або їх відсутність) у самотньо проживаючих   пенсіонерів.

Акт надається для призначення надбавки до пенсії на догляд.

3.

Акт про те, що з батьками мешкають діти (дитина).

 

Акт надається для призначення державних соціальних допомог за місцем фактичного проживання особи

4.

 Акт, що засвідчує перебування на  утриманні непрацездатних членів сім`ї  (дітей до 18 років).

Акт надається при призначенні до пенсій надбавок, допомог, додаткової пенсії, компенсації та підвищень

5.

Акт, що підтверджує проживання на день смерті в будинку померлого та поховання його за рахунок заявника

  Акт надається для отримання недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера його родичами.

6.

Акт, що засвідчує поховання за рахунок заявника особи, яка на день смерті не працювала.

Акт надається для отримання допомоги на поховання непрацюючої особи за рахунок органів місцевого самоврядування.

7.

 Акт про те, що чоловік (дружина,) а в разі їх відсутності – один з  батьків, дід, баба, брат чи сестра померлого годувальника не працює і  зайнятий доглядом за дитиною віком до 8 років.

Акт надається тільки непрацюючим громадянам, які  зайняті доглядом за дитиною (дітьми) померлого годувальника до досягнення нею (ними) 8  років, для призначення пенсії по втраті годувальника.

8.

Акт обстеження матеріально-побутових умов проживання.             

   Акт надається для одержання матеріальної допомоги та оформлення субсидії.

9.

Характеристики з місця проживання.

За запитами відповідних органів, на прохання громадян

10.

Акт, що засвідчує фактичне проживання (не проживання) особи за  зазначеною адресою.

За запитами відповідних органів, на прохання громадян

11.

 Акт, що засвідчує наявність або відсутність дітей віком до 18 років в домоволодінні.

Акт надається при оформленні документів про відчуження житла

 

12.

 Акт, що засвідчує спільне проживання та ведення спільного господарства.   

 

 Акт надається для одержання недоотриманої пенсії померлого пенсіонера родичами або особами за умов постійного проживання разом і ведення  спільного господарства, які не перебувають у безпосередньо родинних зв’язках.

Приєднані документи
Переглядів: 10265
Всього переглядів вкладених ресурсів: 10265
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
20.04.2024
21.04.2024
22.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>