Документи | Перевірки по ЗУ "Про очищення влади" | 2016 рік - Перевірки по ЗУ "Про очищення влади" | Повідомлення про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”
Повідомлення про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”

Завантажити повідомлення: povidomlennya.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”

         14 квітня 2016 р.                                                   Виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області

 (дата початку перевірки)                              (найменування органу державної влади/органу місцевого самоврядування)

розпочато проведення перевірки щодо таких осіб:

 Карпович Тетяна Володимирівна

 

Переглядів: 431
Дата публікації: 19:48 14.04.2016
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень виконкому на травень   22.04.2021
Як проголосувати за проєкт Громадського бюджету   22.04.2021
Зміни та доповнення до Програми соціального та економічного розвитку Люботинської міської територіал   22.04.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   21.04.2021
Зміни та доповнення до Програми соціального та економічного розвитку Люботинської міської територіал   21.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Шевченко, 130 22.04.2021 р. з 09.00 до 17.00 (орієн   21.04.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до Положення про конкурс на право надання послуг з вивезення тверд   21.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Дуншівський, 17 20.04.2021 року з 15-30 до 17-00 (   20.04.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Шевченко, 19 20.04.2021 р. з 10.00 до 17.00 (орієнт   20.04.2021
Бланки для завантаження   20.04.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>