Документи | Перевірки по ЗУ "Про очищення влади" | 2016 рік - Перевірки по ЗУ "Про очищення влади" | Повідомлення про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”
Повідомлення про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”

Завантажити повідомлення: povidomlennya.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”

         14 квітня 2016 р.                                                   Виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області

 (дата початку перевірки)                              (найменування органу державної влади/органу місцевого самоврядування)

розпочато проведення перевірки щодо таких осіб:

 Карпович Тетяна Володимирівна

 

Переглядів: 393
Дата публікації: 19:48 14.04.2016
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   16.01.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з обслуговування житлових будинків (16.01.2021)   16.01.2021
Розпорядження № 16 "Про скликання IV сесії Люботинської міської ради VIІI скликання" від 15.01.2021    15.01.2021
Соціально-економічне становище м. Люботина за січень–листопад 2020 року   15.01.2021
Проєкти рішень - земля   14.01.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Матросова 15.01.2021 року з 09.00-16.00 (орієнтовн   14.01.2021
Оголошується конкурс на посаду директора Люботинської гімназії № 5 Люботинської міської ради Харківс   14.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 р   13.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Генерального плану міста Люботин в межах Люботинської міської ради    13.01.2021
Проєкти рішень на січень 2021 року   13.01.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>