Міська влада | Виконавчі органи | Структурні підрозділи | Військово-обліковий стіл | Адміністративні послуги, які надає військово - обліковий стіл
Адміністративні послуги, які надає військово - обліковий стіл

Військово-обліковий стіл

вулиця  Слобожанська,  (Радянська), б. 24/1, (1 поверх,  праве крило, 9 кабінет)

 Телефон:  (057)741-05-13

Начальник Захаренко Аліна  Юріївна

Дні прийому:
понеділок з 8.00-17.00
середа 10.00-12.00
 четвер з 8.00-15.00
Додаток 1
Затверджено
рішенням виконавчого комітету                                                                                                                                                                                     
Люботинської міської ради
від 15 січня 2020 року № 9

 

Перелік послуг, які надаються громадянам виконкомом Люботинської міської ради
(за виключенням адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради)

п/п

Найменування послуги

 

Структурний підрозділ,

який видає документ

Перелік необхідних документів

1

2

3

4

1

Взяття на військовий облік та зняття з військового обліку військовозобов’язаних і призовників

Військово-обліковий стіл

  • заява про реєстрацію (зняття з реєстрації) за місцем проживання (для призовників та офіцерів запасу) ;
  • військовий квиток або тимчасове посвідчення з відміткою військового комісаріату;
  • приписне посвідчення з відміткою військового комісаріату;
  • паспорт громадянина України;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті)

2

Отримання приписки до призовної дільниці

Військово-обліковий стіл

  • копія диплому;
  • довідка з місця навчання;
  • характеристика з місця навчання чи роботи;
  • автобіографія;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія паспорту;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
  • документи з медичного закладу (карта 25-Ю)
  • довідка про склад сім`ї;
  • фото 3х4.

 

 
Переглядів: 514
Дата публікації: 15:31 24.02.2017
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Перше засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду директора Люботинської загально   28.10.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Каманіна, 3 28.10.2020 року з 08.00 до 17.00 години    27.10.2020
Проєкт рішення "Про розгляд проекту Комплексної програми соціального захисту населення м. Люботина н   27.10.2020
Увага! Відключення електропостачання 02, 06, 09 листопада   27.10.2020
Засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду директора Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступен   26.10.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Гвардії-генерала Гавенко Л.А та по вул. Шевченко 26   26.10.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 19.10.2020 року по 23.10.2020 року з обслуговув   23.10.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Гвардії-генерала Гавенко Л.А та по вул. Шевченко 23   23.10.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджетміс   22.10.2020
У зв`язку з тим що, 21.10.2020 р. вийшов з ладу насосний агрегат глибинної свердловини на водозабірн   22.10.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>