Міська влада | Виконавчі органи | Структурні підрозділи | Військово-обліковий стіл | Адміністративні послуги, які надає військово - обліковий стіл
Адміністративні послуги, які надає військово - обліковий стіл

Військово-обліковий стіл

вулиця  Слобожанська,  (Радянська), б. 24/1, (1 поверх,  праве крило, 9 кабінет)

 Телефон:  (057)741-05-13

Начальник Захаренко Аліна  Юріївна

Дні прийому:
понеділок з 8.00-17.00
середа 10.00-12.00
 четвер з 8.00-15.00
Додаток 1
Затверджено
рішенням виконавчого комітету                                                                                                                                                                                     
Люботинської міської ради
від 15 січня 2020 року № 9

 

Перелік послуг, які надаються громадянам виконкомом Люботинської міської ради
(за виключенням адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради)

п/п

Найменування послуги

 

Структурний підрозділ,

який видає документ

Перелік необхідних документів

1

2

3

4

1

Взяття на військовий облік та зняття з військового обліку військовозобов’язаних і призовників

Військово-обліковий стіл

  • заява про реєстрацію (зняття з реєстрації) за місцем проживання (для призовників та офіцерів запасу) ;
  • військовий квиток або тимчасове посвідчення з відміткою військового комісаріату;
  • приписне посвідчення з відміткою військового комісаріату;
  • паспорт громадянина України;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті)

2

Отримання приписки до призовної дільниці

Військово-обліковий стіл

  • копія диплому;
  • довідка з місця навчання;
  • характеристика з місця навчання чи роботи;
  • автобіографія;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія паспорту;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
  • документи з медичного закладу (карта 25-Ю)
  • довідка про склад сім`ї;
  • фото 3х4.

 

 
Переглядів: 563
Дата публікації: 15:31 24.02.2017
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
IV сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 26.01.2021 р.   27.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Порядку видачі довідки про наявність у житловому приміщенні пічного   26.01.2021
Проєкти рішень виконкому на лютий   26.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Порядку денного ІV сесії Люботинської міської ради VІІІ скликання"   25.01.2021
У зв’язку з аварійно-відновлювальними роботами по вул. Шевченко, 29 25.01.2021 року з 9-20 до 17-00    25.01.2021
Розпорядження № 25 "Про скликання IV сесії Люботинської міської ради VIІI скликання" від 21.01.2021    22.01.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про зат   22.01.2021
Виконавчий комітет Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посад   22.01.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Ушакова, 8 22.01.2021 р. з 11.30 до 17.00 (орієнто   22.01.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків   22.01.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>