Міська влада | Виконавчі органи | Структурні підрозділи | Військово-обліковий стіл | Адміністративні послуги, які надає військово - обліковий стіл
Адміністративні послуги, які надає військово - обліковий стіл

Військово-обліковий стіл

вулиця  Слобожанська,  (Радянська), б. 24/1, (1 поверх,  праве крило, 9 кабінет)

 Телефон:  (057)741-05-13

Начальник Захаренко Аліна  Юріївна

Дні прийому:
понеділок з 8.00-17.00
середа 10.00-12.00
 четвер з 8.00-15.00
Додаток 1
Затверджено
рішенням виконавчого комітету                                                                                                                                                                                     
Люботинської міської ради
від 15 січня 2020 року № 9

 

Перелік послуг, які надаються громадянам виконкомом Люботинської міської ради
(за виключенням адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради)

п/п

Найменування послуги

 

Структурний підрозділ,

який видає документ

Перелік необхідних документів

1

2

3

4

1

Взяття на військовий облік та зняття з військового обліку військовозобов’язаних і призовників

Військово-обліковий стіл

  • заява про реєстрацію (зняття з реєстрації) за місцем проживання (для призовників та офіцерів запасу) ;
  • військовий квиток або тимчасове посвідчення з відміткою військового комісаріату;
  • приписне посвідчення з відміткою військового комісаріату;
  • паспорт громадянина України;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті)

2

Отримання приписки до призовної дільниці

Військово-обліковий стіл

  • копія диплому;
  • довідка з місця навчання;
  • характеристика з місця навчання чи роботи;
  • автобіографія;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія паспорту;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
  • документи з медичного закладу (карта 25-Ю)
  • довідка про склад сім`ї;
  • фото 3х4.

 

 
Переглядів: 1711
Дата публікації: 15:31 24.02.2017
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про передачу з балансу Виконавчого комітету Люботинської міської ради FPV дронів на    24.04.2024
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>