Міська влада | Виконавчі органи | Структурні підрозділи | Військово-обліковий стіл | Адміністративні послуги, які надає військово - обліковий стіл
Адміністративні послуги, які надає військово - обліковий стіл

Військово-обліковий стіл

вулиця  Слобожанська,  (Радянська), б. 24/1, (1 поверх,  праве крило, 9 кабінет)

 Телефон:  (057)741-05-13

Начальник Захаренко Аліна  Юріївна

Дні прийому:
понеділок з 8.00-17.00
середа 10.00-12.00
 четвер з 8.00-15.00
Додаток 1
Затверджено
рішенням виконавчого комітету                                                                                                                                                                                     
Люботинської міської ради
від 15 січня 2020 року № 9

 

Перелік послуг, які надаються громадянам виконкомом Люботинської міської ради
(за виключенням адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради)

п/п

Найменування послуги

 

Структурний підрозділ,

який видає документ

Перелік необхідних документів

1

2

3

4

1

Взяття на військовий облік та зняття з військового обліку військовозобов’язаних і призовників

Військово-обліковий стіл

  • заява про реєстрацію (зняття з реєстрації) за місцем проживання (для призовників та офіцерів запасу) ;
  • військовий квиток або тимчасове посвідчення з відміткою військового комісаріату;
  • приписне посвідчення з відміткою військового комісаріату;
  • паспорт громадянина України;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті)

2

Отримання приписки до призовної дільниці

Військово-обліковий стіл

  • копія диплому;
  • довідка з місця навчання;
  • характеристика з місця навчання чи роботи;
  • автобіографія;
  • копія свідоцтва про народження;
  • копія паспорту;
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
  • документи з медичного закладу (карта 25-Ю)
  • довідка про склад сім`ї;
  • фото 3х4.

 

 
Переглядів: 443
Дата публікації: 15:31 24.02.2017
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 06.08.2020 року з 09.00 до 15.00 (орієнтовно   06.08.2020
Соціально-економічне становище Харківської області за січень–червень 2020 року   05.08.2020
Соціально-економічне становище м. Люботина за січень–червень 2020 року   05.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року з 11-30 до 14-30 (орієнтовно   05.08.2020
У зв’язку з проведенням аварійних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року протягом дня в проміжку часу   04.08.2020
Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради виповнилося 7 років!   04.08.2020
Адміністративні послуги, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської місь   04.08.2020
Рішення виконкому № 107 від 14 липня 2020 року "Про затвердження переліку адміністративних послуг, щ   03.08.2020
До уваги суб’єктів господарювання!   03.08.2020
ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!   03.08.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>