Міська влада | Виконавчі органи | Структурні підрозділи | Відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці | Положення про відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці
Положення про відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці

Положення про відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 1. Відділ з питань кадрової роботи, нагород  та охорони праці виконавчого комітету Люботинської міської ради (далі відділ) діє на підставі рішення ХVІІ сесії  Люботинської міської ради VІ скликання  від 27.01.2012 р. "Про внесення змін до структури виконавчих органів Люботинської міської ради, затвердженої  рішенням ХV сесії  Люботинської міської ради VІ скликання  від 24.11.2011р. № 533", входить до структури  виконавчого комітету.

2. Відділ підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований міському голові.

3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями і розпорядженнями обласної ради, облдержадміністрації, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови та цим положенням.

В питаннях організації і застосування методики проведення кадрової роботи і служби в органах місцевого самоврядування відділ керується також відповідними рекомендаціями Головного управління держслужби України, Міністерства Юстиції України, Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства соціального захисту.

4. Діяльність відділу здійснюється на основі  плану  роботи.

5. На посаду начальника відділу  призначаються особи, які мають вищу освіту, стаж роботи в органах місцевого самоврядування  або у державній службі не менше 3 років, або стаж роботи в інших сферах не менш 5 років та досвід практичної роботи з кадрами.

6. Люботинська  міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечує їх приміщенням, телефонним зв'язком, засобами оргтехніки, обладнаними місцями схоронності документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами з питань охорони праці, кадрової роботи і служби в органах місцевого самоврядування.

 

Завантажити повну версію положення: polozhennya_kadri.rar

Переглядів: 343
Дата публікації: 11:24 24.02.2017
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 06.08.2020 року з 09.00 до 15.00 (орієнтовно   06.08.2020
Соціально-економічне становище Харківської області за січень–червень 2020 року   05.08.2020
Соціально-економічне становище м. Люботина за січень–червень 2020 року   05.08.2020
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року з 11-30 до 14-30 (орієнтовно   05.08.2020
У зв’язку з проведенням аварійних робіт по вул. Громова 05.08.2020 року протягом дня в проміжку часу   04.08.2020
Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради виповнилося 7 років!   04.08.2020
Адміністративні послуги, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської місь   04.08.2020
Рішення виконкому № 107 від 14 липня 2020 року "Про затвердження переліку адміністративних послуг, щ   03.08.2020
До уваги суб’єктів господарювання!   03.08.2020
ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!   03.08.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>