Офіційний сайт Люботинської
міської ради, виконавчого комітету
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
18.02.2020
21.02.2020
25.02.2020
Докладніше
Нові та оновлені сторінки
Виробничому управлінню комунального господарства ЛМР ХО терміново потрібен на постійну работу ДИСПЕТ   17.02.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   17.02.2020
Лист   14.02.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 10.02.2020 року по 14.02.2020 року з обслуговув   14.02.2020
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   14.02.2020
Додаток до рішення "Тарифи на платні послуги, які надає КНП "Люботинська міська лікарня" Люботинсько   13.02.2020
Перелік вакансій по виробничому підрозділу "Люботинська дистанція колії" філії "Південна залізниця"    13.02.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   13.02.2020
Проєкт рішення "Про затвердження звіту про виконання міського бюджету міста Люботин за 2019 рік "   13.02.2020
Припинення подачі електроенергії 14 та 20 лютого 2020 року   12.02.2020
Посилання
  
Пошук
Люботин | Історія міста | Танкер "Люботин"
Танкер "Люботин"

Славне місто Люботин подарувало свою чарівну назву морському красеню-танкеру, який було побудовано ще в 1962 році в далекій Японії. Довжина його 207м, ширина - 27м, швидкість ходи - 17,5 вузлів. Вантажопідйомність танкера 33000т, а водотоннажність - 46000т. Порт-приписка - м. Одеса.

ТАНКЕР «ЛЮБОТИН»21 серпня 1962 р. танкер «Люботин» було спущено на воду і після прийомки в порту Айой (Японія) він взяв курс до рідних берегів. Об 11 годині 20 хвилин цього ж дня на танкері було піднято державний прапор СРСР. Екіпаж складався з 40 чоловік - людей, різних за віком та національністю. Як правило, він перевозив нафтопродукти та, іноді, й сипучу вантажі та зерно. Завантажувався в Новоросійську, Одесі, Батумі. Доставляючи вантажі, він побував в Японії й на Кубі, в Болгарії та Італії, США й Швеції, Венесуелі та Франції, Ірані, Румунії, Англії, Канаді та Бразилії, Марокко і Сінгапурі та інших країнах.
Життя на танкері йшло своєю чергою: робота чергувалася з навчанням, у розпорядженні команди - бібліотека, кіноустановка, радіоприймач, басейн для плавання, а також волейбольний майданчик.

Всі ремонтні роботи матроси проводили самостійно. Кожен член екіпажу любовно обслуговує своє робоче місце. Посудину повністю автоматизовано.
Танкер «Люботин» завжди утримувався в зразковій чистоті та порядку.

Члени команди називали себе «люботинцями» і міцно підтримували зв'язок з мешканцями міста Люботина. Писали листи, телеграми, вітальні листівки. Майже 18 років підтримувались дружні зв'язки. Та ця дружба була заочною. А в грудні 1979 року нарешті відбулася зустріч на люботинській землі. Як самих дорогих гостей зустріли люботинці своїх мужніх трудівників морів та океанів і знайомили гостей з містом та його славетними традиціями, історією.
Нажаль, кораблям як і людям відведено не багато часту для служіння. І сьогодні вже не існує танкера «Люботин». Та він існує в нашій пам'яті та в історії нашого рідного міста.

Директор Люботинського краєзнавчого музею

Л.М. Каракаптан

Переглянути фото у розділі "Фото" Танкер "Люботин"

http://lubotin-rada.gov.ua/photos/

Переглядів: 747
Дата публікації: 20:29 15.02.2017
Версія для слабо- зорих